اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست مسکن مهر اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی خبر داد

ساخت 788 واحد مسکن مهر در سلماس

خبرگزاری فارس: سرپرست مسکن مهر اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی از ساخت 788 واحد مسکن مهر در شهرستان سلماس خبر داد.

ساخت 788 واحد مسکن مهر در سلماس

به گزارش خبرگزاری فارس از سلماس، صادق عباس‌زاده در سی و چهارمین جلسه شورای مسکن و حمل و نقل شهرستان سلماس اظهار داشت: واحدهای مسکن مهر در قالب 17 پروژه در شهرستان سلماس در حال ساخت است.

وی افزود: مرحله نازک‌کاری 113 واحد از این تعداد به اتمام رسیده، عملیات فونداسیون 285 واحد و اسکلت‌بندی 138 واحد نیز انجام شده است.

عباس‌زاده با مثبت ارزیابی کردن روند اجرای مسکن مهر در شهرستان سلماس، اظهار داشت: فسخ قرارداد تعاونی‌های کم‌کار و ادامه اجرای مسکن مهر از طریق تفاهم‌نامه سه جانبه موجب افزایش روند احداث مسکن مهر در سلماس شده است.

سرپرست مسکن مهر اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی با بیان اینکه طرح مسکن مهر گام مهمی برای مسکن‌دار شدن افراد فاقد مسکن در جامعه است، اظهار داشت: یکی از دغدغه‌های دولت نهم و دهم حل مشکل مسکن در جامعه است و تشکیل طرح مسکن مهر در قالب تعاونی‌ها گام موثر برای مسکن‌دار شدن افراد فاقد مسکن است.

عباس‌زاده گفت: مسکن مهر گامی مهم و حرکتی ماندگار از عملکرد دولت نهم و دهم است که در روند خانه‌دار شدن مردم نقش مهمی را ایفاء کرده است.

وی خاطرنشان کرد: رویکرد مدیریتی ما حمایت، پشتیبانی، نظارت و پیگیری مداوم مسکن مهر در شهرستان‌ها است.

سرپرست مسکن مهر اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی بسترسازی و فراهم‌کردن امکانات، مهیا کردن تسهیلات و تامین زیرساخت‌ها را از جمله کارهای مدیریتی برشمرد و افزود: این اقدامات در مدیریت شهرستان انجام شده است.

سی و چهارمین جلسه شورای مسکن و حمل و نقل شهرستان سلماس با حضور فرماندار و نماینده مردم سلماس در مجلس شورای اسلامی تشکیل شد.

انتهای پیام/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول