اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر مسکن اداره کل راه و شهرسازی خراسان‌شمالی:

متقاضیان مسکن مهر برای ثبت‌نام به ادارات پست مراجعه کنند

خبرگزاری فارس: مدیر مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی خراسان‌شمالی گفت: متقاضیان باید برای استفاده از مسکن مهر به ادارات پست شهرستان خود مراجعه کنند.

متقاضیان مسکن مهر برای ثبت‌نام به ادارات پست مراجعه کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان خراسان‌شمالی، مسعود سفیدگران اظهار کرد: مردم استان باید از مراجعه به شرکت‌های تعاونی مسکن مهر و همچنین ادارات راه و شهرسازی خودداری کرده و به ادارات پست شهرستان خود مراجعه کنند.

وی تصریح کرد: در این طرح ‌باید از طریق سیستم و به صورت آن‌لاین ثبت‌نام انجام گرفته و پس از احراز شرایط توسط ادارات راه و شهرسازی از طریق سیستم اطلاع‌رسانی به متقاضیان اطلاع داده می‌شود تا چه میزان مبلغ را به عنوان آورده اولیه به حساب متمرکز خود واریز کنند.

سفیدگران یادآور شد: مراجعه متقاضیان به تعاونی‌های مسکن صرفاً برای پروژه‌های نسل اول مسکن مهر بوده که از مسکن و شهرسازی وقت، دریافت زمین کرده‌اند و از ابتدای سال 90 طرح‌های جدید مسکن مهر صرفاً توسط انبوه‌سازان هدایت و راهبری می‌شود.

وی در بخش دیگری از تأمین آورده اولیه برای واگذاری واحدهای مسکن مهر به 20 نفر از متقاضیان فاقد مسکن استان به برکت سفر مقام معظم رهبری به خراسان‌شمالی خبر داد.

مدیر مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی خراسان‌شمالی اظهار کرد: بیش از سه هزار و 600 درخواست در خصوص مسکن مهر در سفر معظم‌له به استان به این اداره کل ارسال شد که از این تعداد درخواست در مرحله اول 100 درخواست انتخاب و در مرحله دوم از این 100 درخواست 20 درخواستی که واقعاً مستحق دریافت مسکن مهر بودند پس از بررسی و تحقیق از سوی این اداره کل انتخاب شدند.

وی تصریح کرد: وزیر راه و شهرسازی به برکت سفر مقام معظم رهبری به استان تقبل کرد که 50 درصد هزینه آورده اولیه این واحدهای مسکونی را پرداخت کند.

انتهای پیام/ز30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول