اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در استان فارس صورت می‌گیرد

پایان پروژه‌های مسکن مهر تا شهریور 92

خبرگزاری فارس: مدیرکل راه و شهرسازی فارس گفت: تا پایان شهریور سال 92 تمام پروژه‌های مسکن مهر در این استان به پایان می‌رسد.

پایان پروژه‌های مسکن مهر تا شهریور 92

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان فارس، هوشنگ عشایری در بازدید از پروژه‌های مسکن مهر شیراز در شهر جدید صدرا و شهرک مهر امام رضا (ع)، اظهار داشت: 120 هزار واحد مسکن مهر در استان فارس در حال ساخت است که میانگین 70 درصد پیشرفت فیزیکی را دارد.

وی افزود: تاکنون 30 هزار واحد مسکن مهر در استان فارس به بهره‌برداری رسیده و تا پایان سال امیدواریم  15 هزار واحد دیگر را نیز به هم‌استانی‌ها تحویل دهیم.

این مسئول در مورد اتمام پروژه‌های مسکن مهر در استان فارس خاطرنشان کرد: تا پایان شهریور 92 شاهد اتمام کل پروژه‌های مسکن مهر می‌شویم.

قائم مقام وزیر و مدیرکل راه و شهرسازی استان فارس اضافه کرد: هم‌اکنون نیز 10 هزار واحد مسکن مهر در جنوب این استان در شهرهای گراش و لارستان و در شمال فارس نیز در آباده و ...  و شهر جدید صدرا آماده بهره‌برداری است که در آینده‌ای نزدیک افتتاح می‌شوند.

مدیرعامل شهرجدید صدرا نیز در این بازدید یک روزه ابراز داشت: چهار هزار واحد مسکن مهر در آینده‌ای نزدیک آماده بهره‌برداری و قابل سکونت است.

محمد وکیلی ادامه داد: پروژه‌هایی که به مردم تحویل می‌شود باید با توام با خدمات زیربنایی بوده و محوطه‌سازی و خدمات روبنایی آن نیز بر اساس قوانین احداث مسکن مهر به اتمام رسیده باشد.

انتهای پیام/و30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول