اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

انتقاد فرماندار کنگاور به تعطیلی پروژه مسکن مهر «مهردشت»

خبرگزاری فارس: تعطیلی پروژه مسکن مهر «مهردشت» در شهرستان کنگاور، مورد انتقاد شدید فرماندار این شهرستان قرار گرفت.

انتقاد فرماندار کنگاور به تعطیلی پروژه مسکن مهر «مهردشت»

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، حشمت‌الله عزیزی در جلسه با پیمانکاران پروژه مهردشت شهرستان کنگاور، با اشاره به اینکه 504 واحد یعنی نزدیک به پنجاه درصد کل واحدهای مسکن مهر شهرستان در پروژه مهردشت ساخته خواهند شد، گفت: بیش از یک‌هزار واحد مسکونی در قالب چهار پروژه مهردشت، مهرآوران، سرای مهر و تاکسی‌رانی درشهرستان کنگاور در حال ساخت است.

عزیزی با اعلام اینکه ساخت واحدهای سه پروژه مهرآوران، سرای‌مهر و تاکسی‌رانی با شتاب قابل قبولی در حال انجام است و متقاضیان آن پروژه‌ها به‌زودی از نعمات این خدمت ارزنده دولت برخوردار خواهند شد، گفت: یکی از عوامل پیشرفت برابر برنامه این سه پروژه، تامین به‌موقع سهم‌آورده از سوی متقاضیان بوده است.

فرماندار کنگاور ضمن دعوت از متقاضیان پروژه مهردشت برای تکمیل سهم‌آورده، دلایل پیمانکار این پروژه و تاخیر در تکمیل و تحویل واحدهای متعهد شده را قابل قبول ندانست و خواهان از سرگیری عملیات اجرایی واحدها در اسرع وقت شد.

ارسال لیست نهایی متقاضیان مسکن مهر و میزان سهم آورده آنان به اداره راه و شهرسازی و عقد قرارداد پیش‌فروش واحدها با همکاری بانک مسکن و تسریع در تعیین تکلیف تبدیل پیلوت بیست و یک بلوک از مجموعه مهردشت به واحدهای مسکونی به‌منظور کاهش سهم آورده متقاضیان؛ از مهم‌ترین مصوبات این جلسه بود که عزیزی به آنها اشاره کرد.

انتهای پیام/ب30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول