اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ماکو:

بیش از 1000 نفر واجد شرایط دریافت مسکن مهر ماکو هستند

خبرگزاری فارس: فرماندار ماکو گفت: یک هزار و 300 نفر در ماکو واجد شرایط دریافت مسکن مهر هستند.

بیش از 1000 نفر واجد شرایط دریافت مسکن مهر ماکو هستند

حمید احمدیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: تعداد افراد متقاضی مسکن مهر ماکو یک‌هزار و 300 نفر هستند که تمام این افراد واجد شرایط برای دریافت مسکن مهر شناخته شده‌اند.

وی با اشاره به میزان زمین واگذاری‌شده برای تعاونی‌های مسکن مهر ماکو، تصریح کرد: 78 هزار و 500 مترمربع زمین برای متقاضیان مسکن مهر ماکو واگذار شده است.

احمدیان با اشاره به اینکه در حال حاضر شش تعاونی مسکن مهر در این شهرستان ساخت مسکن مهر را عهده‌دار هستند، افزود: تعاونی مهر کارگران سبز ماکو با 140 عضو دارای 45 درصد پیشرفت فیزیکی است.

وی تعاونی مهر کارگران یاران ماکو را با 140 عضو، دارای 45 درصد پیشرفت فیزیکی عنوان کرد و گفت: مساکن مهر تعاونی مهر محلی شماره یک ماکو 60 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و در حال حاضر 72 نفر عضو این تعاونی‌ هستند.

احمدیان تعاونی مهر محلی شماره دو ماکو را دارای 610 عضو عنوان کرد و اظهار داشت: مساکن مهر این تعاونی نیز 76 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

فرماندار ماکو تعاونی مهر کارگران شماره یک ماکو و تعاونی مهر کارگران شماره دو ماکو را به ترتیب با 202 و 54 عضو از دیگر تعاونی‌های مسکن مهر این شهرستان برشمرد و اظهار داشت: متوسط پیشرفت فیزیکی مساکن مهر کارگران شماره یک ماکو 62 درصد و متوسط پیشرفت فیزیکی مساکن مهر تعاونی مهر کارگران شماره دو ماکو نیز 52 درصد است.

احمدیان با اشاره به عمده مشکلات پیش روی مساکن مهر ماکو، افزود: گرانی مصالح ساختمانی، کم‌بودن آورده اعضای تعاونی‌ها و کوتاهی در وظایف مدیران‌عامل برخی تعاونی‌ها از عمده مشکلات پیش روی مسکن مهر این شهرستان است.

انتهای پیام/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول