اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا پایان آذر ماه صورت می‌گیرد

بهره‌برداری از 6 هزار واحد مسکن مهر در قم

خبرگزاری فارس: معاون عمرانی استاندار قم گفت: بر اساس برنامه 6 هزار واحد مسکن مهر استان تا پایان آذر ماه جاری آماده بهره‌برداری می‌شود.

بهره‌برداری از 6 هزار واحد مسکن مهر در قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی استانداری قم، جواد دلاوری در جلسه شورای مسکن استان قم با اشاره به اینکه پروژه‌های مسکن مهر استان با مشارکت خوب دستگاه‌های دست‌اندرکار در حال اجرا است افزود: امیدواریم این مشارکت تا مرحله آخر و تحویل نهایی واحدها به متقاضیان ادامه داشته باشد.

وی با بیان اینکه عملیات ساختمانی بسیاری از واحدهای مسکن مهر استان به اتمام رسیده است، لزوم تلاش جدی برای تکمیل تأسیسات زیربنایی این واحدها را یادآور شد و افزود: تعاونی‌های مسکن و شرکت‌های خدماتی، باید با جدیت و سرعت بیشتری پیگیر این مرحله از کار باشند.

معاون عمرانی استاندار قم با اشاره به اینکه بر اساس برنامه 6 هزار واحد مسکن مهر استان تا پایان آذر ماه جاری آماده بهره‌برداری می‌شود گفت: باید پیش‌بینی‌های لازم از سوی دستگاه‌های مسئول در خصوص تأمین نیازهای عمومی این واحدها و دیگر واحدها به بهره‌برداری رسیده در سایر محلات مسکن مهر انجام شود.

معاون برنامه‌ریزی استاندار قم نیز در این جلسه احداث بازار روز برای تأمین نیازهای خدماتی ساکنین محلات را یکی از ضروریات عنوان و خاطر نشان کرد: با توجه به تأمین زمین این مکان باید امکان رقابت برای حضور سایر متقاضیان در احداث این بازار و تسریع در انجام کار فراهم شود.

رضا دهناد همچنین با اشاره به اتمام ساخت پنج باب مسجد در سایت مسکن مهر بر لزوم تسریع در تجهیز این مکان‌های مقدس با استفاده از مشارکت مردم تاکید کرد.

مدیر امور شعب بانک مسکن استان قم در گزارشی از وضعیت منابع بانکی صرف شده در اجرای پروژه‌های مسکن مهر استان اظهار کرد: از مجموع 995 میلیارد تومان ردیف اعتباری در نظر گرفته شده برای اجرای طرح‌های مسکن مهر در استان، تاکنون 955 میلیارد تومان در قالب 43 هزار و 500 واحد انعقاد قرارداد شده است.

انتهای پیام/2258/ل/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول