اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار قم عنوان کرد

اجرای بدون نقص پروژه‌های مسکن مهر در قم

خبرگزاری فارس: فرماندار قم گفت: اجرای پروژه‌های مسکن مهر باید بدون هیچ گونه عیب و نقصی انجام شود تا موجب بروز مشکلات احتمالی برای مردم نشود.

اجرای بدون نقص پروژه‌های مسکن مهر در قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی فرمانداری قم، جلسه شورای مسکن استان ویژه شهرهای 25 هزار نفر برای بررسی مسائل و مشکلات پروژه مسکن مهر شهر جعفریه به ریاست فرماندار قم تشکیل شد.

فرماندار قم در این جلسه گفت: ساخت پروژه‌های مسکن مهر از سوی دولت گام بزرگی در راستای تحقق عدالت اجتماعی بوده است.

اسماعیل زارعی‌کوشا با اشاره به اینکه صاحب مسکن شدن در اوایل دهه هشتاد به یک رؤیا برای جوانان تبدیل شده بود اضافه کرد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در زمینه انبوه‌سازی مسکن و تحویل آن به مردم مشکل کمبود مسکن تا حدودی برطرف شده و متقاضیان می‌توانند با حداقل آورده شخصی و ثبت‌نام در طرح مسکن مهر صاحبخانه شوند.

وی ضمن تشکر از همه دستگاه‌های اجرایی که در ساخت پروژه‌های مسکن مهر نقش داشته‌اند از دستگاه‌های متولی و انبوه‌سازان خواست با جدیت کار اتمام پروژه‌های در دست اجرای استان را به انجام رسانند تا به یاری خداوند در آینده نزدیک شاهد بهره‌برداری از این پروژه‌ها باشیم.

فرماندار قم با بیان اینکه ساخت پروژه‌های مسکن مهر بر اساس یک عزم بزرگ در کشور در حال اجرا است اضافه کرد: اجرای این پروژه‌ها باید بدون هیچ‌گونه عیب و نقصی انجام شود تا موجب بروز مشکلات احتمالی برای مردم نشود.

محمدرضا قلندر مدیرکل راه و شهرسازی استان قم گفت: زمین‌های با کاربری تجاری پروژه‌های مسکن مهر شهرهای زیر 25 هزار نفر استان به زودی از طریق مزایده به متقاضیان واگذار می‌شود، مشروط بر اینکه افراد متقاضی پس از تحویل زمین نسبت به ساخت آن اقدام کنند.

وی گفت: آگهی واگذاری این زمین‌ها در روزهای آینده از طریق روزنامه‌های محلی استان و همچنین سایت اداره کل مسکن و شهرسازی استان به اطلاع مردم خواهد رسید.

انتهای پیام/2258/ل/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول