اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مراسم اختتامیه جشنواره فکر برتر

خبرنگار فارس گیلان تجلیل شد

خبرگزاری فارس: خبرنگار خبرگزاری فارس گیلان در مراسم اختتامیه جشنواره فکر برتر با دریافت لوح تقدیر تجلیل شد.

خبرنگار فارس گیلان تجلیل شد

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، مراسم اختتامیه جشنواره فکر برتر امروز در دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت با حضور 17 استان کشور، استاندار گیلان، رئیس پارک علم و فناوری استان و دیگر مسئولان مربوطه برگزار شد.

برگزیدگان پنجمین جشنواره و نمایشگاه فکر برتر کشور با اهدای تندیس و لوح تقدیر در دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت تجلیل شدند.

در بخش دانش‌آموزی کمتر از 14 سال این جشنواره طرح «بازی فکری نوخوانی الکترونیک» و بالای 14 سال نیز طرح «میز تاشو با قابلیت چرخش»، طرح «روبات فوتبالیست»، «دستگاه جداکننده دم کشمش و روبات با قابلیت عبور از موانع» برگزیده شدند.

در بخش آینده‌ساز طرح «نحوه کاشت و نگه‌داری بوته توت فرنگی»، «دستگاه تست و تمرکز حواس»، طرح «گردونه جمع اعداد یک رقمی« و طرح «پنیر گردویی» برگزیده شدند.

در بخش دانشجویی نیز در حوزه برق و الکترونیک و فناوری اطلاعات نیز طرح‌های «دستگاه نیولایزر»، طرح «رفع معایب دستگاه کات اوت فیوز»، «خازن الکترونیکی» و در بخش پزشکی طرح «روبات کشش دهنده بیمار حین عمل جراحی»، «تخت هوشمند» و «یونیت جراحی چشم» و در حوزه کشاورزی طرح «تولید صنعتی سوسیس پر بیوتیک رژیمی» برگزیده شدند.

در بخش آزاد جشنواره نیز در حوزه پزشکی طرح «تشک لگن‌دار ویژه افراد بستری»، در حوزه کشاورزی طرح «عصاره ماهی»، در بخش «الکترونیک و فناوری اطلاعات سیستم هوشمند شناسایی پلاک خودرو» و طرح «پردازشگر نور» برگزیده شدند.

در بخش فناوری‌های نوین جشنواره نیز طرح «پارچه تکنیکی امواج مادون قرمز»، طرح «کنتور هوشمند آب و برق»، طرح «تولید طایر رادیال ضد گلوله»، طرح «سیستم اندازه‌گیری طول استخوان در عمل‌های تاندوم زانو»، طرح «کیت اندازه‌گیری متانول در عرقیات گیاهی»، «مخازن سوخت»، «ماشین وجین‌کن برنج»، «کوره بهینه پخت نان سنتی به روشن نوین»، طراحی و ساخت «ماشین زباله‌سوز بدون دودکش» برگزیده شدند.

در بخش نمایشگاه جشنواره نیز طرح «موزاییک‌های مواد الکتریسته» و «شیر مخلوط کن الکترونیکی» برگزیده  شدند.

*تجلیل از خبرنگار فارس در جشنواره فکر برتر

خبرنگار بخش علمی و دانشگاهی فارس گیلان نیز در مراسم اختتامیه جشنواره فکر برتر به دلیل اطلاع‌رسانی به‌هنگام این جشنواره و انعکاس وضعیت علمی مبتکران و ایده‌پردازان جامعه مورد تجلیل قرار گرفت.

مجید متقی‌طلب رئیس پارک علم و فناوری گیلان در لوح تقدیر خود به خبرنگار فارس آورده است: با سپاس خداوند لوح و قلم در سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی و در آغاز دهه دوم فعالیت پارک علم و فناوری گیلان، بدین وسیله از اهتمام و همکاری ارزشمند شما در راستای اطلاع‌رسانی دستاوردهای علمی و فناوری مبتکران گیلان در مدت یک دهه تلاش برای توسعه دانش‌بنیان صمیمانه تقدیر و تشکر می‌کنم و سرافرازی و موفقیت روز افزون شما را در عرصه فعالیت‌های اطلاع‌رسانی از خدای دانای مهربان خواستارم.

به گزارش فارس، پنجمین جشنواره و نمایشگاه فکر برتر امروز با رونمایی از تمبر این جشنواره در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد واحد رشت به کار خود پایان داد.

انتهای پیام/و20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول