اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کارگاه آموزشی خبرنگاران بسیج به کار خود پایان داد

خبرگزاری فارس: کارگاه آموزشی یک‌روزه خبرنگاران افتخاری بسیج ناحیه‌های مقاومت بسیج فارس که به همت روابط عمومی، ارتباطات و تبلیغات سپاه فجر در شیراز برگزار شد، عصر امروز به کار خود پایان داد.

کارگاه آموزشی خبرنگاران بسیج به کار خود پایان داد

به گزارش خبرگزار فارس از شیراز، کارگاه آموزشی خبرنگاران افتخاری بسیج ناحیه‌های مقاومت بسیج استان فارس با شرکت بیش از 80 نفر از خبرنگاران افتخاری بسیج نواحی مقاومت بسیج سراسر فارس در سالن آمفی تئاتر مرکز صدا و سیمای فارس به همت روابط عمومی، ارتباطات و تبلیغات سپاه فجر فارس و با همکاری واحد نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر این استان صبح و عصر امروز در شیراز برگزار شد.

مدیر روابط عمومی، ارتباطات و تبلیغات سپاه فجر فارس در حاشیه برگزاری این کارگاه آموزشی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شیراز اظهار داشت: این کارگاه آموزشی با هدف ایجاد انسجام، هم‌فکری و تقویت دانش خبرنگاران افتخاری بسیج در راستای انجام هر چه بهتر ماموریت تنظیم اخبار در سطحی حرفه‌ای و مخاطب‌پسند برگزار شده است.

جلال یارمحمدی ادامه داد: یکی دیگر از اهداف این کارگاه انعکاس گسترده اخبار با توجه به نزدیک‌شدن به هفته بسیج است تا به دلیل هم‌زمانی آن با ایام محرم که حساسیت موضوع را دو چندان کرده، شاهد اطلاع‌رسانی دقیق و گسترده خبرنگاران بسیجی در سراسر استان پهناور فارس با توجه به حجم وسیع برنامه‌های این هفته باشیم.

این مقام مسئول اضافه کرد: این کارگاه آموزشی با همکاری نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر فارس و مدیریت روابط عمومی، ارتباطات و تبلیغات سپاه فجر فارس برگزار شده که از هر شهرستان با توجه به جمعیت و فشردگی فعالیت‌ها دو تا سه سهمیه در نظر گرفته‌شده است و آموزش‌های لازم توسط اساتید خبره خبر در فارس صورت می‌گیرد.

مدیر روابط عمومی، ارتباطات و تبلیغات سپاه فجر فارس با اشاره به تعداد شرکت‌کنندگان در این دوره تصریح کرد: حدود 80 نفر از سراسر استان فارس در این کارگاه آموزشی شرکت کرده‌اند و تداوم برگزاری این دوره‌ها در ماه‌ها و سال‌های آینده برای افزایش سطح آگاهی‌های خبرنگاران در دستور کار قرار دارد.

وی همچنین با اشاره به انتشار اخبار مربوط به بسیج در سایت‌های خبری تخصصی آن بیان داشت: تمام ناحیه‌های سپاه در سراسر استان فارس اخبار و اطلاعات مربوط به بسیج را به آدرس‌هایی که در اختیار آنان قرار دارد ارسال می‌کنند و در سایت‌های خبری، تنویر مربوط به سپاه فجر فارس، سپاه نیوز و خبرگزاری بسیج منتشر می‌شود.

به گزارش فارس، این کارگاه آموزشی با حضور نماینده ولی فقیه در سپاه فجر فارس و همراه با سخنرانی مدیر صدا و سیمای مرکز فارس در مورد موضوع کارگاه و همچنین تشریح مسائل روز و نیازهای جامعه در حوزه خبر و اطلاع‌رسانی و تدریس اساتید حوزه خبر در کلاس‌های آموزشی صبح و عصر امروز برگزار شد.

انتهای پیام/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول