اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با هدف تبیین طرح ملی مطلع مهر

نشست بانوان دستگاه‌های اجرایی قزوین برگزار شد

خبرگزاری فارس: نشست بانوان دستگاه‌های اجرایی قزوین با هدف تبیین طرح ملی مطلع مهر ویژه زوجین جوان، ارائه راهکارهای صرفه‌جویی و مدیریت مصرف انرژی و ترویج فرهنگ آن برگزار شد.

نشست بانوان دستگاه‌های اجرایی قزوین برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، در این نشست که امروز در استانداری قزوین برگزار شد، طاهره سیدی مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری و هادی ساعی عضو هیئت علمی بین‌المللی دانشگاه بین‌الملل و وکیل پایه یک دادگستری حضور داشتند.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری قزوین در این نشست با اشاره به طرح مطلع مهر اظهار کرد: این طرح ویژه زوجین جوانی است که پنج سال نخست زندگی مشترک خود را می‌گذرانند.

سیدی عنوان کرد: اختلافات بیشتر زوج‌ها به طور معمول در پنج سال نخست زندگی مشترک اتفاق می‌افتد و این طرح می‌تواند با ارائه کلاس‌های مشاوره و آموزشی تجربیات جدیدی را در اختیار زوجین قرار دهد.

وی افزود: این طرح در قالب روانشناسی تربیتی، رضایت جنسی زوجین و بخش احکام مهم زندگی صورت می‌گیرد که در آغاز این طرح بانوانی که در دستگاه‌های دولتی مشغول به کار هستند، می‌توانند در این طرح ثبت نام کنند و از مشاوران خوب این طرح بزرگ بهره‌مندی لازم را فرا بگیرند.

سیدی اضافه کرد: زوجین در یک دوره مشترک در این طرح حضور خواهند داشت و به صورت تکمیلی و کامل با مشاوران مربوطه مشکلات خود را مطرح می‌کنند تا با ارائه کلاس‌های آموزشی روند مثبت و روشن‌بخشی را در زندگی خود به ارمغان بیاورند.

در این نشست همچنین هادی ساعی عضو بین‌المللی دانشگاه بین‌الملل و وکیل پایه یک دادگستری با اشاره به مبحث قانون و قانون‌مداری بیان کرد: نیازهای افراد در جامعه متفاوت و در برخی مواقع نیز مشترک است در حالی که منابع تأمین‌کننده این نیازها در جامعه زیاد نیست و به نوعی محدودیت داریم.

ساعی افزود: به همین خاطر است که گاهی نظم موجود در جامعه از بین می‌رود و برای این که بتوانیم نظم موجود را حفظ کنیم باید یک مرجع قانون‌مند در کشور داشته باشیم تا بتوانیم در هنگام مشکلات به آن رجوع کنیم.

وی ادامه داد: وقتی مجلس قانونی را تعیین می‌کند این نمایندگان ما هستند که نقش مهمی را اجرای این قانون ایفا می‌کنند و به همین خاطر اجرای قانون به راحتی صورت نمی‌گیرد و باید به بهترین شکل ممکن برای اینکه کشور همیشه در آرامش باشد قانون‌ها با شتاب اجرایی نکنیم.

انتهای پیام/77004/ب/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول