اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با سراسر کشور

طرح آموزشی مطلع مهر در آذربایجان ‌شرقی آغاز شد

خبرگزاری فارس: طرح آموزشی مطلع مهر با همکاری امور زنان و خانواده ریاست جمهوری در سه گروه پزشکی، روان‌شناسی و احکام از طریق ویدیو کنفرانس روز پنج‌شنبه همزمان با سراسر کشور در آذربایجان شرقی نیز آغاز شد.

طرح آموزشی مطلع مهر در آذربایجان ‌شرقی آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، نسرین پیرسمساری مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان‌ شرقی بعد از ظهر امروز در مراسم آغاز به کار این طرح آموزشی گفت: این طرح به منظور آموزش زوج‌های جوانی که در پنج سال اول زندگی مشترک به سر می برند و در ادارات و دستگاه‌ها شاغل هستند در استان‌های سراسر کشور اجرا می‌شود.

نسرین پیرسمساری افزود: هدف کلی از اجرای این طرح تحکیم، تقویت و تعالی نهاد خانواده به عنوان اصلی‌ترین نهاد اجتماعی برای دستیابی به جامعه‌ای پایدار، فعال و پویا است.

وی خاطرنشان کرد: فاز اول این طرح آموزشی در قالب سه تیم روانشناس، پزشک و روحانی برای آموزش مباحث روانشناسی، پزشکی و احکام خانواده برگزار می‌شود.

معاون امور خانواده مرکز امور زنان و خانواده نهاد ریاست جمهوری نیز در مراسم افتتاح این طرح از طریق ویدیو کنفرانس گفت: این طرح سال گذشته به صورت آزمایشی در هشت استان کشور اجرا شد و امسال نیز به صورت مقدماتی در سراسر کشور و در بخش ارتقای علمی و تکمیل ظرفیت علمی اساتید و آموزش زوج‌های جوان اجرا می‌شود.

زهرا سجادی با بیان این که این دوره‌های آموزشی ویژه زوج‌های شاغل در دستگاه‌ها و ادارات است افزود: آمار شاغلین جوان در سطح کشور 124 هزار نفر است که با احتساب این که در برخی از خانواده‌ها فقط یکی از زوجین شاغل باشند این آمار به 250 هزار نفر می‌رسد. 

انتهای پیام/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول