اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار قزوین خواستار شد

تلاش دستگاه‌ها برای اجرای طرح ملی مطلع مهر

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین بر مشارکت جدی دستگاه‌های اجرایی در راستای اجرای طرح ملی مطلع مهر در این استان تأکید کرد.

تلاش دستگاه‌ها برای اجرای طرح ملی مطلع مهر

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین، ابوالفضل طاهرخانی در جلسه کارگروه بانوان و خانواده استان با تأکید بر این امر افزود: با ارائه راهکارهای تخصصی و علمی تلاش لازم صورت گیرد تا در راستای پیشگیری از معضل طلاق در استان فرهنگ‌سازی لازم صورت گرفته و گام‌های مؤثری در این راستا برداشته شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین در ادامه تصریح کرد: با توجه به اینکه نیمی از معضل طلاق در پنج سال اول ازدواج زوجین رخ می‌دهد، اجرای طرح مطلع مهر برای پیشگیری از این معضل در استان ضرورتی انکارناپذیر است.

وی افزود: این طرح در راستای تقویت بنیان خانواده، علت‌یابی و آسیب‌شناسی این معضل و تناسب آن با آموزه‌های دینی به همراه تشکیل هسته‌های مشاوره در استان قزوین نیز همانند دیگر استان‌های کشور اجرا می‌شود.

طاهرخانی در ادامه افزود: وظایف و اختیارات دستگاه‌های اجرایی استان برای اجرای طرح ملی مطلع مهر مشخص و به همه آنها ابلاغ شود تا به محض دریافت ابلاغ دستورالعمل از مرکز دینی طرح در استان به اجرا درآید.

وی در این جلسه همچنین بر حضور اعضای کارگروه در جلسات با توجه به اهمیت تصمیمات اتخاذ شده تأکید کرد و افزود: با توجه به اهمیت تصمیماتی که در جلسات این کارگروه اتخاذ می‌شود، حضور اعضای اصلی در این جلسات ضروری است و در غیر اینصورت اعضا باید نماینده دارای اختیار کامل معرفی کنند.

طاهرخانی مصوبات کارگروه بانوان و خانواده را لازم‌الاجرا اعلام کرد و از اعضای کارگروه خواست تا با توجه به اهمیت موضوع در راستای اجرای مصوبات این کارگروه تلاش لازم را داشته باشند.

وی همچنین بر تلاش برای همکاری دستگاه‌های مربوط برای اجرای طرح ارتقای سلامت اجتماعی زنان سرپرست خانوار زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) استان تأکید کرد.

انتهای پیام/آ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول