اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل منابع انسانی و تحول اداری استانداری زنجان:

رضایت مردم زنجان از نظام اداری 76.5 درصد است/ اجرای برنامه 20 در 20

خبرگزاری فارس: مدیر کل منابع انسانی و تحول اداری استانداری زنجان گفت: متوسط رضایت مردم از نظام اداری استان زنجان 76.5 درصد است.

رضایت مردم زنجان از نظام اداری 76.5 درصد است/ اجرای برنامه 20 در 20

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، بهرام جلیل‌‌خانی ظهر امروز در کار گروه صیانت از حقوق شهروندی و انضباط اجتماعی استان زنجان اظهار داشت: همه ساله حسن اجرای تکریم ارباب رجوع در استان زنجان مورد بررسی و پیگیری قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه رعایت حقوق شهروندی و تکریم ارباب رجوع و پاسخ‌گویی به شکایات همواره مورد توجه دفتر منابع انسانی و تحول اداری استانداری زنجان است، خاطر نشان کرد: پس از جمع‌بندی موارد فوق را در اختیار دستگاه‌های اجرایی قرار می‌دهیم.

مدیر کل منابع انسانی و تحول اداری استانداری زنجان با بیان اینکه متوسط رضایت مردم از نظام اداری استان زنجان 76.5 درصد است، اضافه کرد: راهنمایی و رانندگی، شهرداری، سازمان صنعت، معدن و تجارت، اداره کل ثبت اسناد و املاک، اداره کل آموزش و پرورش، گمرک و بیمارستان‌ها دستگاه‌هایی هستند که مردم کمترین رضایت را از آنها داشته‌اند.

وی در زمینه اجرای برنامه 20 در 20 با بیان اینکه تیم‌های فعال برای اجرای این برنامه تشکیل شده است، تصریح کرد: شناسایی 20 درصد از فرایندها و فعالیت‌های مرتبط با ارباب رجوع در 20 دستگاه اجرایی که بیشترین ارباب رجوع متعلق به آنها است از جمله اقدامات برای اجرای برنامه 20 در 20 به شمار می‌رود.

جلیل‌خانی با بیان اینکه مسائل و مشکلات فرایندهای مرتبط با مردم و ارباب رجوع شناسایی شده است، ادامه داد: رضایت مردم از دستگاه‌های اجرایی نیز یکی از معیارهای اجرای برنامه در 20 دستگاه اجرایی مورد نظر است.

وی یادآور شد: اداره کل بهزیستی، دانشگاه علوم پزشکی، اداره کل تامین اجتماعی، اداره کل پست، شهرداری، شرکت توزیع برق، شرکت آبفار، شرکت آبفا، شرکت گاز، اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، بیمه‌ها، اداره کل ثبت اسناد و املاک، کمیته امداد امام خمینی(ره) و اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان 20 دستگاهی محسوب می‌شوند که برنامه 20 در 20 در آنها اجرا می‌شود.

مدیرکل منابع انسانی و تحول اداری استانداری زنجان در ادامه سخنان خود با تاکید بر اینکه به منظور توسعه اقتصادی در کشور باید توسعه فرهنگی ایجاد شود، تصریح کرد: در این زمینه باید استان‌ها مختلف طرح و راهکارهای مختلفی را ارائه دهند.

وی با اشاره به اینکه متاسفانه در ابعاد مختلف اجتماعی مشکلاتی در استان زنجان مشاهده می‌شود، خاطر نشان کرد: این ابعاد به افراد آموزش داده نشده است.

جلیل‌خانی افزود: باید در جامعه آسیب‌شناسی شده و برای رفع آسیب‌ها برنامه‌ها و راهکارهایی ارائه شود.

انتهای پیام/73006/ع/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول