اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دانشگاه زنجان صورت گرفت

برگزاری همایش جهاد اقتصادی و ارتقای سلامت نظام اداری در زنجان

خبرگزاری فارس: همایش جهاد اقتصادی و ارتقای سلامت نظام اداری در دانشگاه زنجان برگزار شد.

برگزاری همایش جهاد اقتصادی و ارتقای سلامت نظام اداری در زنجان
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، رئیس دانشگاه زنجان بعد از ظهر امروز در همایش جهاد اقتصادی و ارتقای سلامت نظام اداری استان زنجان اظهار داشت: خوشحالیم که مسئولان استان، دانشگاه زنجان را خانه خود دانسته و در برنامه‌های مختلفی که در این دانشگاه برگزار می‌شود، شرکت می‌کنند.
محسن افشارچی ادامه داد: ساختن ساختار ارگان‌های مختلف در کنار سایر برنامه‌های اقتصادی از برنامه‌های مهم هر کشوری محسوب می‌شود که نیازمند توجه جدی است.
رئیس دانشگاه زنجان بر لزوم توجه به ساختار اقتصادی جامعه تاکید کرد و افزود: ضروری است اهداف همایش جهاد اقتصادی و ارتقای سلامت اداری تاکنون مغفول مانده است که باید به این امر توجه شود.
وی تصریح کرد: در مجموعه مقالات ارائه شده به این همایش امیدواریم شاهد باز تعریفی از روال‌های اداری ارگان‌ها بوده و راهکارهای مهمی در این راستا از سوی کارشناسان ارائه شود.
دبیر همایش جهاد اقتصادی و ارتقای سلامت اداری استان زنجان بیان داشت: این همایش در راستای ارتقای سطح آگاهی و بینش بیشتر در زمینه اصلاح نظام اداری به مسئولان برگزار شده است.
رضا محمدی با بیان اینکه برگزاری این همایش‌ها موجب افزایش آگاهی‌های مردم می‌شود، بیان داشت: خدمات‌رسانی مطلوب به مردم در سال جهاد اقتصادی ضروری است.
دبیر این همایش نیز در ادامه با اشاره به فرآیند فعالیت‌های صورت گرفته در زمینه برگزاری این همایش تصریح کرد: 59 مقاله به این همایش ارسال شد که پس از داوری آثار شش مقاله برای ارائه در همایش ارائه شده است.
مقاله بهرام جلیل خانی مدیرکل دفتر منابع انسانی و تحول اداری استانداری زنجان، با عنوان بررسی میزان رضایت مردم از نظام اداری استان زنجان طی سال های 1383 تا 90، مقاله حسین میرزایی عضو هیئت علمی و استادیار پایه 17 دانشگاه پیام نور آذربایجان شرقی با عنوان بررسی فساد مالی مانعی در ارتقای سلامت نظام اداری و رشد ارزش های اخلاقی در این همایش ارائه شد.
مقاله رضا پیرایش معاون آموزش دانشکده علوم انسانی دانشگاه زنجان با عنوان بررسی تاثیر به کار گیری گزارش‌های حسابداری مدیریت بر سلامت سازمانی و فرآیند تصمیم‌گیری منطقی صنایع استان کردستان و مقاله علی منصوری مدیر گروه مدیریت دانشکده علوم انسانی دانشگاه زنجان با عنوان مدیریت رفتار سیاسی گامی در ارتقای سلامت رفتار سازمانی در این همایش ارائه شد.
همچنین مقاله حسین عظیمی عضو هیئت علمی دانشکده علوم انسانی با عنوان الگوی عوامل مدیریتی و سازمانی موثر بر فاسد و بررسی رابطه متقابل عوامل پیشگیراننده و عوامل موثر در بروز فساد اداری و مالی در سازمان‌های دولتی و مقاله مهدی اجلی عضو هئیت علمی موسسه آموزش عالی عبدالرحمان صوفی رازی با عنوان بررسی تاثیرات دولت الکترونیک بر کاهش فساد اداری در ایران ارائه شد.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول