اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت ماه محرم صورت می‌گیرد

اعزام یک هزار مبلغ به مناطق روستایی استان زنجان

خبرگزاری فارس: معاون اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: به مناسبت ماه محرم یک هزار نفر مبلغ به مناطق مختلف روستایی و مراکز آموزشی استان زنجان اعزام شده‌اند.

اعزام یک هزار مبلغ به مناطق روستایی استان زنجان

یوسف امام‌لو امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: تبیین اهداف قیام امام حسین (ع)، تبیین امر به معروف و نهی از منکر از جمله رویکردهای مبلغان در ماه محرم است.

وی با بیان اینکه قریب به یک هزار مبلغ به مناطق مختلف و مراکز آموزشی شهری و روستایی استان زنجان اعزام شده است، خاطرنشان کرد: مبلغان و علما نقش بسیار موثری در گسترش فرهنگ دینی در کشور دارند.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان با بیان اینکه برنامه‌هایی در قالب آموزش مسئولان هیئت‌های مذهبی توسط شورای هیئات مذهبی استان برگزار می‌شود، تصریح کرد: با توجه به الگو بودن عزاداری‌های استان زنجان، هیئت‌های مذهبی باید با برنامه‌ریزی عمل کنند.

وی با تاکید بر غنای محتوا و اشعار مداحان اضافه کرد: در سال جاری و در زمینه محتوای عزدارای‌ها به ویژه محتوای اشعار و نوحه‌های هشتم و یازدهم ماه محرم‌الحرام تاکید بسیار زیادی شده است.

امام‌لو یادآور شد: مداحان و هیئت‌های مذهبی با غنا بخشیدن به اشعار و محتوای نوحه‌ها، پیام و مطالب ارزشمندی را در اختیار مردم قرار دهند.

انتهای پیام/73006/ع/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول