اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

درخواست فرماندار جدید لنگرود در مراسم معارفه خود

مسئولان لنگرود هزینه بنرهای تبریک را خرج عزاداری امام حسین (ع) کنند

خبرگزاری فارس: فرماندار جدید لنگرود از مسئولان این شهرستان خواست از نصب بنرهای تبریک خودداری کرده و هزینه این تبلیغات را خرج مراسم‌های عزاداری امام حسین (ع) کنند.

مسئولان لنگرود هزینه بنرهای تبریک را خرج عزاداری امام حسین (ع) کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از لنگرود، کمال محمدبیگی ظهر امروز در جلسه شورای اداری و معارفه خود در تصدی پست فرمانداری این شهرستان با ابراز خرسندی از حسن نیت این انتخاب مسئولان اظهار کرد: خداوند را شاکرم که در نهاد مقدسی خدمتگزاری می‌کنم که همواره مطیع امر ولایت بوده و با خون پاک شهدا آبیاری شده است و توفیق خدمتگزاری به مردم خوب و شهیدپرور شهرستان لنگرود را پیدا کرده‌ام که با 613 شهید، یک‌هزار و 556 جانباز و 145 آزاده را در کارنامه درخشان خود دارد.

وی اظهار امیدواری کرد که با درس گرفتن از امام راحل و مقام معظم رهبری بتواند آن درس‌ها و ویژگی‌ها را در مدیریت خود به‌کار گیرد.

فرمانده جدید لنگرود در ادامه از همگان خواست تا پایان ایام عزاداری از دادن پیام تبریک به وی خودداری کنند و اگر قصد نصب بنر را دارند هزینه این تبلیغات را خرج عزاداری امام حسین (ع) کنند.

وی همچنین از مسئولان لنگرود خواست تا طبق وحدت و روحیه همکاری و اخوت و دوستی مانند ایام دفاع مقدس با یکدیگر کارها را تقسیم کنند و کار را به گردن دیگری نیندازند.

محمدبیگی با تصریح بر اینکه همه ما سرباز این انقلاب هستیم، خاطرنشان کرد: همانگونه که در دوران دفاع مقدس و نیز در حوادث پس از انتخابات در برابر دشمنان ایستادگی کرده و خدمات‌رسانی کرده‌ایم امروز نیز باید با همکاری خدمت رسانی کنیم و این امر در اولویت کارها قرار گیرد.

وی خود را یک بسیجی خواند و یادآور شد: برای خدمت‌سانی به مردم دست کمک به طرف تمام مسئولان دراز می‌کنم تا در کنار یکدیگر مشکلات را برطرف کرده و پروژه‌های شهرستان را به ثمر برسانیم.

انتهای پیام/84001/ی/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول