اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین سپاه شاهرود:

کشور نیازمند رفتارهای فعالانه در حوزه اقتصاد است

خبرگزاری فارس: جانشین سپاه شهرستان شاهرود گفت: باید رفتاری فعال در حوزه اقتصاد از خود نشان دهیم و تلاش کنیم تا اقتصاد پیشگیرانه در کشور دنبال شود.

کشور نیازمند رفتارهای فعالانه در حوزه اقتصاد است

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، حسین بذرکار عصر امروز در همایش فرهنگ‌سازی در مصرف کالاهای داخلی و مبارزه با واردات بی‌رویه که در سالن اجتماعات کانون جوانان بسیج شاهرود برگزار شد، اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب با توجه به نیاز کشور برابر تهدیدات دشمنان و استفاده از حربه تحریم‌ها، امسال را سال «تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی» نام نهادند.

وی افزود: هدف مقام معظم رهبری، تاکید بر اهمیت تولید ملی و توجه به سرمایه داخلی مقابل تحریم‌ها بوده است و اینکه نیازمان را خودمان برآورده سازیم.

جانشین سپاه شهرستان شاهرود اظهار داشت: باید تهدیدات دشمنان را شناسایی و آنها را تبدیل به فرصت کرد و در این بین، اقتصاد مقاومتی یکی از این راهکارهاست.

بذرکار ادامه داد: مقابل تهدیدات دشمنان با استفاده از پایداری می‌توانیم تهدیدها را خنثی و فرصتی برای استفاده مفید از این وضعیت برای خود ایجاد کنیم.

وی بیان کرد: اصناف و بازاریان در این میدان نقش مهمی ایفا می‌کنند؛ چراکه نیاز جامعه از طریق این قشر تأمین می‌شود و فرهنگ‌سازی اصناف در استفاده جامعه از کالاهای داخلی و ارائه نشدن کالاهای خارجی بسیار موثر است و این نیاز به هوشیاری و بصیرت دارد.

جانشین سپاه شهرستان شاهرود افزود: ما به ساختارهایی نیازمندیم که ماهیت پیشگیری‌کننده داشته باشد؛ نه درمان‏کننده و در واقع باید بتوانیم رفتاری فعال در حوزه‌های اقتصادی از خود نشان دهیم.

بذرکار خطاب به حاضران در همایش گفت: شما اصناف و بازاریان بسیجی باید این فعالیت را ایجاد و به اقتصاد کشور کمک کنید.

انتهای پیام/74005/ش/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول