اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه نوشهر:

اقتصاد مقاومتی چاره رفع مشکلات است/ سیل زدگان منتظر کمک‌های دولتی

خبرگزاری فارس: امام جمعه نوشهر گفت: با توجه به شرایط اقتصادی موجود، اقتصاد مقاومتی در رفع مشکلات و برون رفت از معضلات اقتصادی موثر است.

اقتصاد مقاومتی چاره رفع مشکلات است/ سیل زدگان منتظر کمک‌های دولتی

به گزارش خبرگزاری فارس از نوشهر، حجت‌الاسلام محمود مشایخ امروزدر خطبه‌های این هفته نمازجمعه نوشهر با اشاره به تثبیت نرخ ارز در کشور اظهار داشت: در هفته گذشته شاهد بودیم که با تثبیت قیمت ارز به نوعی مشکلات اقتصادی که منجر شده بود تا خرید و فروش‌ها دستخوش بی‌ثباتی شود برطرف شود.

وی افزود: در همین راستا قیمت سکه نیز پایین آمد و همچنین در فروش نفت نیز رونق پیدا شد.

مشایخ ادامه داد: با توجه به مشکلات موجود باید با اقتصاد مقاومتی تحریم‌ها و مشکلات را پشت‌سر بگذاریم.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به حمله جدید صهیونیست‌ها به غزه، آن را بخش جدیدی از تجاوز غاصبانه این رژیم عنوان کرد.

امام جمعه نوشهر با اشاره به راهپیمایی بعداز نمازجمعه مردم سراسر کشور گفت: مردم سیل زده نوشهری نیز با توجه به تمامی مشکلاتی که دارند در این راهپیمایی شرکت کرده و حمایت خود از مردم غزه و فلسطین و انزجار خود را از صهیونیست‌ها اعلام می‌دارند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به سیل اخیر و حادثه تلخ ناشی از آن اشاره داشت و تصریح کرد: عمق خسارات به جا مانده بسیار بالاست به طوری که در براورد اولیه حدود 43 میلیاردتومان خسارت وارد امده است.

مشایخ خاطرنشان کرد: بیش از یک‌هزار و 250 واحد مسکونی و صدها واحد تجاری، صنعتی، دامی و کشاورزی و همچنین تعداد زیادی پل، جاده، معابر عمومی، دیوارکشی و تاسیسات زیربنایی مورد آسیب واقع شده است.

وی با تقدیر از عملکرد ستاد بحران شهرستان در این مدت بیان داشت: با توجه به بسیج تمام نیروها از ادارات و دستگاه‌های اجرایی و نهادهای غیردولتی و امدادی گرفته تا نیروها و امکاناتی که از سایر شهرستان‌ها و حتی استان‌های البرز و تهران به نوشهر آمده هنوز هم برخی از مناطق دچار مشکلات هستند که نیازمند صبر و حوصله بیشتر مردم و ارسال کمک‌های ماشین آلاتی و حمایتی از دیگر مناطق است.

مشایخ تصریح کرد: اکنون باید بازاریان، موسسات خیریه، متمکنان و دیگر افرادی که توان کمک‌رسانی دارند به کمک مسئولان و سیل‌زدگان بیایند.

انتهای پیام/صا/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول