اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بسیج سازندگی میامی:

اقتصاد مقاومتی با ترویج فرهنگ کار و تلاش محقق می‏شود

خبرگزاری فارس: رئیس بسیج سازندگی شهرستان میامی گفت: ترویج فرهنگ کار و تلاش، بومی کردن فناوری‌ها و حمایت از افزایش تولیدات داخلی از جمله راهکارهای عملی تحقق اقتصاد مقاومتی است.

اقتصاد مقاومتی با ترویج فرهنگ کار و تلاش محقق می‏شود

یعقوب احمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در میامی اظهار داشت: همه می‌توانیم با کاهش مصرف و استفاده از ظرفیت‌های داخلی به جای واردات خارجی، اقتصاد مقاومتی را در جامعه اجرایی کنیم.

وی تصریح کرد: مسئولان با تدوین و تهیه ساز و کارهای مناسب در راستای برنامه‌های اقتصاد مقاومتی می‌توانند جامعه را به این سمت هدایت کنند.

رئیس بسیج سازندگی شهرستان میامی بیان داشت: تولید ملی، اشتغال و حمایت از سرمایه و مصرف کالاهای ایرانی باید در اولویت برنامه‌های اقتصادی مردم و مسئولان قرار گیرد.

وی یادآور شد: علاوه بر این‏ها، باید به صادرات هم توجه شود تا بقیه کشورها نیز از محصولات ما استفاده کنند و بازار محصولات ایران در دنیا پررنگ شود.

احمدی خاطرنشان کرد: هشت سال ایستادگی ملت ایران در جنگ تحمیلی بهترین تفسیر اقتصاد مقاومتی است و استفاده از تجربیات آن دوران می‌تواند در برهه کنونی نیز راهگشا باشد.

وی تصریح کرد: جوانان با توجه به تجربه دوران دفاع مقدس، هم‏اکنون نقش موثری در مقابله با تحریم‌ها دارند و ایجاد روحیه شادابی و نشاط و حفظ آن در بین جوانان که نیروی محرکه جامعه هستند، در این دوران تاریخی سرنوشت‌ساز است.

رئیس بسیج سازندگی شهرستان میامی یادآور شد: ترویج گفتمان اقتصاد مقاومتی در دانشگاه‌ها و مدارس، اصلاح الگوی مصرف و استفاده از کالاهای داخلی به جای کالاهای خارجی از مواردی است که به نقش‏آفرینی جوانان در این برهه از زمان در اقتصاد داخلی کمک می‌کند.

احمدی افزود: مقام معظم رهبری معتقدند که استقلال اقتصادی بالاتر از استقلال سیاسی بوده؛ چراکه اقتصاد آخرین حربه‌ دشمن برابر ملت ایران است.

وی اظهار داشت: اگر ملت ایران اسلامی با همت و تلاش و عزم خود به فرامین مقام معظم رهبری عمل کنند، از واردات کالاهای خارجی بی‌نیاز می‌شویم.

رئیس بسیج سازندگی شهرستان میامی خاطرنشان کرد: دشمن مهم‏ترین خطری که از جانب انقلاب اسلامی ایران احساس می‌کند، ترویج گفتمان انقلاب اسلامی ایران و حضرت امام خمینی(ره) بوده که در حال صدور به تمام جهان است و این گفتمان ناکارآمدی نظام‌های غربی را عیان می‌سازد.

انتهای پیام/2249/غ/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول