اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده جیرفت و عنبرآباد در مجلس:

نتیجه تصمیم‌های حوزه فرهنگی را در آینده می‌بینیم

خبرگزاری فارس: نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: هر تصمیم‌گیری که امروز در حوزه فرهنگ انجام شود، 20 سال دیگر نتیجه آن‌ را می‌گیریم.

نتیجه تصمیم‌های حوزه فرهنگی را در آینده می‌بینیم

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، فرج‌الله عارفی ظهر امروز در آیین تودیع و معارفه رئیس آموزش و پرورش این شهرستان اظهار داشت: در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مسئولیت امانت است و نه حق، یعنی به ما سپرده می‌شود.

وی با بیان اینکه از این فرصت که برای عبادت و عاقبت است، توشه‌ای برای خود برداریم و کار درست این است که خادم مردم باشیم، افزود: فرهنگ وزنی نیست، هر تصمیم‌گیری که امروز در این حوزه انجام شود، 20 سال دیگر نتیجه آن‌ را می‌گیریم.

عارفی تصریح کرد: حضور پرشور در آیین تودیع و معارفه رئیس آموزش و پرورش شهرستان جیرفت بیانگر اهمیت فرهنگ است و مردم با دیدن این صحنه‌ها از توجه مسئولان به این مقوله خوشحال می‌شوند.

ابراهیم غنچه‌پور فرماندار جیرفت نیز در اظهار داشت: همه صاحب‌نظران علوم تربیتی معتقدند که انسان حیوان ناطق است و اگر بخواهد، استعدادهای خود را شکوفا کند و هدف خلقت خود را محقق کند، باید در بستر آموزش و پرورش قرار بگیرد.

وی با بیان اینکه انسان باید بیاموزد و تهذیب نفس را در خود احیا و شکوفا کند تا مقام جانشینی خداوند در زمین را کسب کند، افزود: سلامتی هر جامعه بستگی به سلامتی آموزش و پرورش آن دارد.

غنچه‌پور با بیان اینکه مسئولیت‌ها در دست ما امانت هستند و هر یک چند روزی ایفای رسالت می‌کنیم، تصریح کرد: هدف آموزش و پرورش تربیت انسان‌های خداباور است.

به گزارش فارس، در این آیین عبدالله عسکری رئیس سابق اداره آموزش و پرورش شهرستان جیرفت تودیع و عبدالمجید سالاری به مدت چهار سال برای مدیریت آموزش و پرورش این شهرستان معرفی شد.

انتهای پیام/80002/ی/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول