اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه جیرفت:

تعلیم و تربیت منشأ برکات است

خبرگزاری فارس: امام جمعه جیرفت گفت: تعلیم و تربیت منصب انبیای الهی است و منشأ خیر و برکات است.

تعلیم و تربیت منشأ برکات است

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، حجت‌الاسلام اصغر عسکری ظهر امروز در آیین تودیع و معارفه رئیس اداره آموزش و پرورش این شهرستان اظهار داشت: مسئولیت‌ها به شکل طبیعی باید بین افراد جابه‌جا شود و پیامبران هم یکی بعد از دیگری آمدند و رفتند.

وی با بیان اینکه مسئولیت‌ها نه قابل غصب است و نه قابل کسب افزود: مقام خلیفه الهی که نه در حوزه نصب است و نه قابل نصب باز هم دست به دست می‌چرخد و اصل تودیع و معارفه یک مسئله جهانی است و در دین ما دین ما هم وجود دارد.

عسکری تصریح کرد: تعلیم و تربیت منصب انبیای الهی است و منشا خیرات و برکات است و حضرت علی (ع) که کارآمدترین مدیر بعد از پیامبر اکرم (ص) بودند در توصیه‌های خود به مالک اشتر فرمودند که بهترین اندوخته تو از مسئولیت عمل صالح باشد.

وی خاطرنشان کرد: همه ما در زندگی باید به این مسئله توجه داشته باشیم که خداوند متعال در زندگی ناظر بر اعمال ما و مافوق همه ما است، رضایت مردم خوب است اما آنچه در قیامت برای ما نافع است، رضایت خداوند متعال است.

امام جمعه جیرفت گفت: یک مدیر عاشق مردم می‌تواند، موفق باشد و مردم را فدای خودش نمی‌کند، بلکه خودش را فدای مردم می‌کند.

عسکری اذعان داشت: آموزش و پرورش از مهم‌ترین مکان‌های تعلیم و تربیت و تأثیرگذارترین در آینده نظام است بر همین اساس همه مسئولان باید دست به دست دهند تا تعلیم و تربیت آیندگان که خدمتگزاران و پدران و مادران آینده را تعلیم می‌دهند، یاری کنند.

وی افزود: حضور این جمعیت عظیم در تودیع و معارفه این مدیریت بیانگر اهمیت جایگاه تعلیم و تربیت است همه به مجموعه فرهنگ خدمت کنید تا با سربلندی مسئولان ادای تکلیف کنند.

انتهای پیام/80002/ی/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول