اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان:

77 درصد از پرونده‌های طرح توسعه کشاورزی زنجان مصوب شده است

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان گفت: 77 درصد از پرونده‌های طرح توسعه کشاورزی در بانک‌های استان زنجان مصوب شده است.

77 درصد از پرونده‌های طرح توسعه کشاورزی زنجان مصوب شده است

محمدرضا نهاوندی‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: استان زنجان یکی از استان‌های برتر در زمینه طرح توسعه کشاورزی در سطح ملی است.

وی با اشاره به اینکه در سطح کشور 110 هزار و 840 پرونده طرح توسعه کشاورزی به بانک‌ها معرفی شده است، خاطرنشان کرد: 67 درصد از پرونده‌های معرفی شده به بانک‌ها پذیرفته شده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان با بیان اینکه در استان زنجان نیز 2 هزار و 954 پرونده طرح توسعه کشاورزی به بانک معرفی شده است، اضافه کرد: یک هزار و 961 فقره از پرونده‌ها در بانک‌ها پذیرفته شده است.

وی با اشاره به اینکه یک هزار و 498 فقره از پرونده‌های طرح توسعه کشاورزی در بانک‌ها مصوب شده است، تصریح کرد: قرارداد پرداخت تسهیلات یک هزار و 318 فقره از پرونده‌ها نیز منعقد شده است.

نهاوندی‌پور با بیان اینکه 66 درصد از پرونده‌های معرفی شده به بانک‌های استان زنجان پذیرفته شده است، یادآور شد: 77 درصد از پرونده‌های طرح توسعه کشاورزی استان نیز در بانک‌های مورد نظر مصوب شده است.

وی ادامه داد: قرارداد ارائه تسهیلات به 67 درصد از پرونده‌های مصوب طرح توسعه کشاورزی در استان زنجان منعقد شده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان با بیان اینکه مجموع تسهیلات طرح توسعه کشاورزی در سطح کشور 47 هزار و 156 میلیارد ریال برآورد شده است، خاطرنشان کرد: قرارداد 25 درصد از پرونده‌های این طرح در سطح کشور منعقد شده است.

وی با اشاره به اینکه سهم تسهیلات استان زنجان یک هزار و 209 میلیارد ریال اعلام شده است، اضافه کرد: جایگاه استان از نظر تعداد پرونده‌های پذیرفته شده در بانک رتبه 17 و از نظر تعداد پرونده‌های مصوب نیز 12 است.

نهاوندی‌پور اظهار داشت: استان زنجان از نظر مبلغ پرونده‌های مصوب طرح‌های توسعه کشاورزی نسبت به مجموع پرونده‌های پذیرفته شده در بانک‌ها در بین 22 استان در رتبه سوم قرار دارد.

وی همچنین یادآور شد: شهرستان زنجان 327 فقره پرونده در زمینه طرح توسعه کشاورزی به بانک‌های استان معرفی کرده است.

انتهای پیام/73006/ع/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول