اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره کل کار و تعاون استان زنجان خبر داد

تعیین تکلیف 19 هزار متقاضی طرح توسعه کشاورزی در زنجان

خبرگزاری فارس: معاون کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت: 19 هزار و 708 نفر از افراد متقاضی اجرای طرح توسعه کشاورزی در استان زنجان تعیین تکلیف شدند.

تعیین تکلیف 19 هزار متقاضی طرح توسعه کشاورزی در زنجان

حمیرا قهرمانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: 11 هزار و 729 نفر از افرادی که در سامانه اداره کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان زنجان ثبت نام کرده‌اند واجد شرایط اجرای طرح توسعه کشاورزی هستند.

وی با اشاره به اینکه 16 درصد از واجدین شرایط اجرای طرح توسعه کشاورزی در استان زنجان در قالب تعاونی، متقاضی اجرای این طرح‌های توسعه هستند، خاطرنشان کرد: در مجموع یک هزار و 924 نفر تعاونی تشکیل داده‌اند.

معاون اداره کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان زنجان با بیان اینکه تشکیل 277 تعاونی در زمینه اجرای طرح توسعه کشاورزی در استان زنجان تعریف شده است، اضافه کرد: تاکنون 131 مورد از تعاونی‌‌ها تشکیل شده است که مجموع اعضای آنها 897 نفر اعلام شده است.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر 146 تعاونی در استان زنجان در حال تشکیل است، تصریح کرد: بیش از یک هزار نفر به عنوان عضو این تعاونی‌ها خواستار اجرای طرح‌های توسعه کشاورزی هستند.

قهرمانی با تاکید بر اینکه شش شرکت سهامی در زمینه اجرای طرح توسعه کشاورزی در استان زنجان تشکیل شده است، ادامه داد: مجموع اعضای این تعاونی‌ها 18 نفر است.

وی با اشاره به اینکه 54 نفر در حال تشکیل شرکت سهامی برای اجرای طرح‌های توسعه در استان زنجان هستند، یادآور شد: 83 درصد از واجدین شرایط اجرای طرح توسعه خواستار اجرای طرح به صورت انفرادی هستند.

معاون اداره کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی با بیان اینکه برخی از واجدین شرایط اجرای طرح توسعه کشاورزی فاقد مهارت‌های لازم هستند، افزود: این افراد برای کسب مهارت‌های مورد نظر به اداره کل فنی و حرفه‌ای استان معرفی شده‌اند.

وی با بیان اینکه در سال گذشته در بخش کشاورزی 54 تعاونی در استان زنجان تشکیل شده بود، خاطرنشان کرد: در سال جاری تعداد تعاونی‌‌ها 277 فقره بوده است و این بیانگر رشد 5.3 درصدی تشکیل تعاونی‌ها در استان است.

قهرمانی با اشاره به اینکه در سال گذشته 763 نفر عضو تعاونی بوده‌اند، ادامه داد: این رقم در سال جاری یک هزار و 924 نفر اعلام شده است.

وی اضافه کرد: اعضای تعاونی‌های تشکیل شده در زمینه اجرای طرح‌های توسعه کشاورزی در استان زنجان نسبت به مدت مشابه سال گذشته 2.5 برابر رشد داشته است.

انتهای پیام/73006/ع/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول