اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با انجام هشت دیدار

رقابت‌های لیگ شطرنج باشگاه‌های قزوین به پایان رسید

خبرگزاری فارس: هفته دوم رقابت‌های لیگ شطرنج باشگاه‌های استان قزوین با انجام هشت دیدار در قزوین به پایان رسید و ادامه آن پس از عاشورای حسینی از 10 آذر از سر گرفته می‌شود.

رقابت‌های لیگ شطرنج باشگاه‌های قزوین به پایان رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، در هفته دوم رقابت‌های لیگ شطرنج باشگاه‌های استان قزوین که با برگزاری هشت دیدار در خانه شطرنج مجموعه ورزشی غدیر این استان به پایان رسید، تیم شطرنج بانک ملت قزوین با پیروزی مقابل اندیشه دیگر تیم قزوینی حاضر در این مسابقات در صدر جدول قرار گرفت.

تیم شطرنج بانک ملت قزوین در بازی مقابل اندیشه با نتیجه چهار بر صفر به برتری دست یافت و با دو پیروزی متوالی و کسب هشت امتیاز به صدر جدول راه پیدا کرد.

تیم شطرنج پیشکسوتان قزوین نیز با نتیجه چهار بر صفر از سد تیم نوجوانان باشگاه تفکر بهتر عبور کرد و با کسب هشت امتیاز و پوئن شکنی کم‌تر نسبت به بانک ملت با هشت امتیاز در مکان دوم جدول ایستاد.

تیم هیئت شطرنج بویین زهرا نیز در جریان هفته دوم این مسابقات با نتیجه چهار بر صفر از سد تیم آینده‌سازان باشگاه‌های تفکر بهتر گذشت و با کسب هفت امتیاز در رده سوم جدول رده‌بندی قرار گرفت.

اما در دیگر بازی‌های برگزار شده این مسابقات تیم هیئت شطرنج محمدیه با نتیجه چهار بر صفر تیم شطرنج امید قزوین را از پیش رو برداشت.

تیم پردیور قزوین نیز در این مسابقات توانست با نتیجه سه بر یک از سد تیم نظام مهندسی عبور کند و نخستین پیروزی خود را در این مسابقات به دست آورد.

جدال تیم‌های شکوفه‌های قزوین و تیم امید تفکر بهتر نیز در پایان با نتیجه 5/2 بر 5/1 به سود تیم شکوفه‌های قزوین به پایان رسید.

اما در هفته دوم این مسابقات دو دیدار نیز به تساوی انجامید به طوری که تیم سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین و امیربهادر قزوین و تیم هئیت شطرنج الوند و جاده ابریشم خرم‌دره با نتیجه تساوی دو بر دو به کار خود پایان دادند.

اما هفته سوم رقابت‌های لیگ شطرنج باشگاه‌های استان قزوین به دلیل هم‌زمانی با ایام تاسوعا و عاشورای حسینی سوم آذرماه برگزار نخواهد شد و ادامه این مسابقات از جمعه دهم آذرماه در خانه شطرنج مجموعه ورزشی غدیر قزوین پیگیری می‌شود.

انتهای پیام/77004/خ/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول