اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هفته نخست لیگ شطرنج باشگاه‌های استان قزوین

صدرنشینی تیم شطرنج بانک ملت

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت شطرنج استان قزوین از صدرنشینی تیم بانک ملت در هفته نخست رقابت‌های لیگ شطرنج باشگاه‌های کشور خبر داد.

صدرنشینی تیم شطرنج بانک ملت

فرهاد کربلایی صادقی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: در هفته نخست رقابت‌های لیگ شطرنج باشگاه‌های استان که با حضور 16 تیم در خانه شطرنج مجموعه ورزشی غدیر قزوین برگزار شد، تیم بانک ملت مقابل تیم سازمان فرهنگی ورزشی قرار گرفت و با شکست چهار بر صفر این تیم با 4 امتیاز صدرنشینی را به خود اختصاص داد.

وی افزود: تیم شطرنج پیشکسوتان استان نیز موفق شد تیم شهرداری الوند را با نتیجه چهار بر صفر شکست دهد و با 4 امتیاز و به علت اختلاف پوئن‌شکنی کم‌تر نسبت به تیم بانک ملت در رده دوم جدول قرار گرفت.

وی عنوان کرد: تیم نظام مهندسی قزوین نیز علی‌رغم اینکه با نتیجه چهار بر صفر تیم نوجوانان باشگاه تفکر بهتر را شکست داد، با چهار امتیاز و اختلاف پوئن‌شکنی پایین‌تر نسبت به تیم‌های نظام مهندسی و بانک ملت در رده سوم جدول ایستاد.

دبیر هئیت شطرنج استان اضافه کرد: در دیگر دیدارهای برگزار شده هفته نخست این رقابت‌ها تیم امید باشگاه‌های تفکر بهتر با نتیجه 5/3 بر 5/. مقابل تیم امید قزوین به برتری رسید و تیم بویین زهرا با نتیجه 3 بر یک تیم شکوفه‌های قزوین را با شکست بدرقه کرد.

کربلایی صادقی عنوان کرد: تیم شطرنج پردیور قزوین نیز در هفته نخست این رقابت‌ها با نتیجه نزدیک 5/2 بر 5/1 از سد تیم امیر بهادر عبور کرد و تیم جاده ابریشم خرمدره نیز که به عنوان تیم میهمان در این دوره از مسابقات حضور پیدا کرده است، با همین نتیجه مقابل تیم هئیت شطرنج محمدیه به برتری دست یافت.

کربلایی صادقی افزود: در آخرین بازی برگزار شده هفته نخست این رقابت‌ها نیز تیم اندیشه خرمدره که به عنوان تیم میهمان در این دوره از مسابقات حضور پیدا کرده است، مقابل تیم آینده‌سازان تفکر بهتر به نتیجه تساوی 2 بر 2 دست پیدا کرد.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول