اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آغاز دور برگشت به میزبانی قم

ترکیب تربیت‌بدنی قم در لیگ برتر شطرنج مشخص شد

خبرگزاری فارس: ترکیب تیم شطرنج تربیت‌بدنی قم در مصاف با مدعیان قهرمانی لیگ برتر شطرنج باشگاه‌های کشور در آغاز دور برگشت این رقابت‌ها مشخص شد.

ترکیب تربیت‌بدنی قم در لیگ برتر شطرنج مشخص شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم بر اساس برنامه سازمان لیگ فدراسیون شطرنج دیدارهای دور برگشت از یازدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر شطرنج مردان باشگاه های کشور از امروز آغاز می‌شود و طی آن در قم مدعیان در دورهای مختلف به رقابت می‌پردازند.

دیدارهای دور برگشت با جدال 13 تیم مدعی از امروز در خانه شطرنج قم آغاز می‌شود و شطرنج ‌بازان لیگ برتری به مدت دو روز تا جمعه شب در قم دیدارهای نخستین هفته از نیم فصل دوم لیگ یازدهم جام اندیشمندان را برگزار می‌کنند.

نماینده شطرنج استان قم در این رقابت‌ها مصطفی سخایی و مصطفی مرادی را به عنوان نفرات بومی در اختیار دارد در حالی که علی عابدی از تهران، احمد عسگری‌زاده قهرمان زیر 14 ساله‌های کشور، فرزاد بلوچی قهرمان پیکارهای شطرنج زیر 16 ساله‌های کشور و فربد پژوم از تهران دیگر نفرات این تیم در لیگ برتر باشگاه‌های کشور خواهند بود.

دور برگشت در حالی از امروز در قم استارت می‌خورد که هفته پایانی از دور رفت دهمین دوره پیکارهای لیگ برتر شطرنج مردان باشگاه‌های کشور جام اندیشمندان که در روزهای پایانی شهریور ماه برگزار شد تیم تربیت ‌بدنی قم برابر حریفان قدر خود موفق به کسب شش پیروزی ارزشمند شد.

شطرنج‌بازان تیم تربیت‌بدنی قم در نخستین دور هفته پایانی دور رفت مسابقات این فصل که دیداری مهم و حساس نیز به شمار می‌رفت به مصاف تیم شطرنج اسامه سرای بابل رفتند که در پایان این مسابقه سخت و دشوار با نتیجه 5/3 بر 5/0 مقابل حریف خود نتیجه را واگذار کرد ولی این تیم در شش مسابقه دیگر خود توانست از سد تیم‌های حریف گذشته و در نهایت در جایگاه ششم جدول قرار گیرد.

انتهای پیام/ع20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول