اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت شطرنج دماوند:

شطرنج دماوند از مکانی مستقل بی‌‏بهره است

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت شطرنج شهرستان دماوند، فقدان مکانی مستقل برای انجام برنامه‏های ورزشی و برگزاری رقابت‏ها را یکی از اصلی‌‏ترین کمبودهای این رشته در دماوند خواند.

شطرنج دماوند از مکانی مستقل بی‌‏بهره است

علی‏رضا طاووسی امروز در گفت‌‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار داشت: در حال حاضر، فعالیت‏های شطرنج‌‏بازان شهرستان دماوند در سالنی مشترک با آموزش و پرورش انجام می‏شود.

طاووسی اضافه کرد: این در حالی است که حمایت‏ها از هیئت‏های ورزشی از جمله شطرنج در سایر نقاط استان تهران بسیار مناسب‏تر است.

رئیس هیئت شطرنج شهرستان دماوند تصریح کرد: «امروز حرف ما این است که مسئولان امر یک میلیون تومان بدهند و به اندازه 3 میلیون تومان کار بخواهند، نه اینکه بدون ارائه امکانات انتظار معجزه داشته باشند».

طاووسی ادامه داد: وضع امروز هیئت شطرنج شهرستان دماوند همان ضرب‏‌المثل بیرون گود نشستن و فرمان دادن است.

شطرنج دماوند در رده ششم استان تهران قرار دارد

رئیس هیئت شطرنج شهرستان دماوند گفت: تیم «هیئت شطرنج» شهرستان دماوند با تکیه به بازیکنان بومی و با وجود سایه سنگین کمبودها، در رده ششم لیگ دوی استان تهران قرار دارد.

طاووسی ادامه داد: تیم شطرنج شهرستان دماوند در حال حاضر به طور مرتب در لیگ استان تهران شرکت دارد.

وی ادامه داد: رده کنونی تیم شطرنج دماوند در میان 40 تیم شرکت‏‌کننده در این رقابت‏ها، ششم است و در روزهای آتی با یکی از تیم‏های قوی این لیگ رقابت خواهیم داشت.

طاووسی اضافه کرد: یکی از ویژگی‏های تیم هیئت شطرنج شهرستان دماوند، استفاده کامل از بازیکنان بومی و اهل شهرستان البته به دلیل فقر منابع مالی و نبود حمایت است.

رئیس هیئت شطرنج شهرستان دماوند افزود: این در حالی است که بسیاری از تیم‏های شرکت‌‏کننده از بازیکنان حرفه‏ای سایر نقاط کشور نیز استفاده می‏کنند؛ اما دماوند استطاعت انجام چنین اقدامی را در برهه کنونی ندارد.

وی ادامه داد: در چنین شرایطی، قرار گرفتن دماوند در رده ششم لیگ شطرنج استان تهران نه تنها عنوان نازلی نیست بلکه بسیار ارزشمند تلقی می‏شود.

انتهای پیام/2568/ی/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول