اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس هیئت شطرنج استان قم:

بانوان شطرنج‌باز قم به قهرمانی کشور اعزام می‌شوند

خبرگزاری فارس: نایب رئیس هیئت شطرنج قم گفت: بانوان شطرنج‌باز استان آذر‌ ماه به پیکارهای قهرمانی کشور اعزام می‌شوند.

بانوان شطرنج‌باز قم به قهرمانی کشور اعزام می‌شوند

مسعود کشاورزی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: رقابت‌های شطرنج بانوان قهرمانی کشور در زنجان قطعاً با توجه به حضور برترین‌های کشور با کیفیت فنی بالایی به انجام خواهد رسید به همین خاطر برترین بانوان شطرنج‌باز قم را راهی این رقابت‌ها می‌کنیم.

وی ادامه داد: تیمی متشکل از شش بانوی شطرنج‌باز در قالب تیم هیئت شطرنج استان قم به رقابت‌های قهرمانی کشور اعزام خواهد شد تا در پایان این رقابت‌ها که به میزبانی زنجان به انجام خواهد رسید، شاهد موفقیت بانوان شطرنج‌باز قم باشیم.

نایب رئیس هیئت بدمینتون استان قم افزود: این تیم در این دوره از رقابت‌ها با توجه به اینکه تمرینات خوبی برگزار می‌کند، قطعاً در این دوره از مسابقات با دست پر به کار خود پایان داده و نشان خواهند داد که قم در شطرنج بانوان کشور حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و استانی قدرتمند است.

کشاورزی اظهار داشت:‌ با توجه به اینکه تیم‌های شرکت کننده در مسابقات شطرنج قهرمانی قطعاً از چهره‌های مطرح شطرنج بانوان در ترکیب تیم خود استفاده می‌کنند، می‌دانیم که رقابت‌ها در سطح بسیار بالایی برگزار خواهد شد.

وی اضافه کرد: در مجموع باید گفت که کار برای کسب موفقیت در این دوره از مسابقات چندان آسان نخواهد بود و این شایستگی و لیاقت بانوان شطرنج‌باز قم است که قطعاً موجب خواهد شد آنها با انگیزه بسیار بالا برای کسب عناوین برتر در مقابل حریفان خود قرار گرفته و به این مهم دست یابند.

نایب رئیس هیئت شطرنج استان قم گفت: مسابقات شطرنج قهرمانی بانوان کشور از هشتم آذر‌ ماه به مدت یک هفته با حضور برترین بانوان شطرنج‌باز کشور برگزار می‌شود، ضمن اینکه طبق اعلام فدراسیون شطرنج در این دوره از مسابقات مهدی حسینعلی داور بین‌المللی شطرنج به عنوان سرداور پیکارهای قهرمانی کشور حضور دارد.

انتهای پیام/ز20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول