اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در لیگ برتر شطرنج باشگاه‌های کشور صورت می‌گیرد

جدال شطرنج‌بازان قمی در 8 رقابت حساس با مدعیان قهرمانی

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت شطرنج استان قم از جدال شطرنج‌بازان تیم تربیت بدنی قم در 8 دیدار حساس با حریفان خود در هفته پایانی دور رفت لیگ برتر شطرنج خبر داد.

جدال شطرنج‌بازان قمی در 8 رقابت حساس با مدعیان قهرمانی

حسین رحمتی نشاط امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: بر اساس برنامه‌ریزی سازمان لیگ فدراسیون شطرنج، دیدارهای هفته پایانی از رقابت‌های دور رفت لیگ برتر شطرنج باشگاه‌های کشور جام اندیشمندان از امروز با رقابت تیم‌های لیگ برتری برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: تیم شطرنج تربیت بدنی قم با ترکیب کامل از بهترین نفرات و کادر فنی خود راهی شهر زنجان شده است تا در این مرحله از رقابت‌ها که به مدت دو روز به میزبانی هیئت شطرنج استان زنجان برگزار می‌شود، با حریفان خود به رقابت بپردازد.

رئیس هیئت شطرنج استان قم بیان کرد: شطرنج‌بازان تیم تربیت بدنی قم در هفته پایانی از دور رفت مسابقات طبق برنامه‌ریزی سازمان لیگ فدراسیون شطرنج هشت مسابقه حساس برگزار می‌کند که موفقیت در این دیدارها تأثیر زیادی در رده‌بندی تیم در جدول مسابقات دارد.

وی خاطر نشان کرد: شطرنج‌بازان تیم تربیت بدنی قم در این مرحله با تیم‌های اسامه سرای بابل، سازمان نظام پزشکی ایران، تربیت قزوین، ابن سینای همدان، تربیت بوشهر، تربیت زنجان، انجمن حمایت از مصرف‌کنندگان ساری و دریا برج شیراز هشت مسابقه برگزار خواهد کرد.

رحمتی نشاط ابراز کرد: با برگزاری مرحله سوم که با حضور تیم‌های لیگ برتری در زنجان به انجام می‌رسد، پیکارهای دور رفت یازدهمین دوره مسابقات لیگ برتر شطرنج باشگاه‌های کشور به پایان می‌رسد تا تیم‌ها آماده دور برگشت شوند.

وی در ادامه به عملکرد شطرنج‌بازان تیم تربیت بدنی قم در مرحله دوم دور رفت این مسابقات اشاره ‌و بیان کرد: تیم شطرنج تربیت بدنی قم در این فصل نتایج خوبی کسب کرده است.

رئیس هیئت شطرنج استان قم اضافه کرد: در مرحله قبل شطرنج‌بازان تیم تربیت بدنی قم در چهار مسابقه برابر حریفان خود به میدان رفتند که حاصل تلاش آنها در مقابل رقبای سرسخت خود کسب یک تساوی و البته سه باخت بود تا تیم شطرنج قم در گام نخست شروع خوبی در لیگ برتر نداشته باشد.

وی افزود: نماینده قم در دور نخست برابر تیم شطرنج تهران به میدان رفت و در پایان با نتیجه سه بر یک شکست خورد اما در دور دوم برابر تیم شطرنج دنیای فلز رشت در حالی که شانس زیادی برای کسب پیروزی داشت، در نهایت به تساوی دو بر دو رضایت داد.

رحمتی ادامه داد: شطرنج‌بازان تربیت بدنی قم در دور سوم با قرعه استراحت روبه‌رو شدند و نظاره‌گر رقابت و جدال دیگر رقبای خود بودند اما در دور چهارم برابر تیم شطرنج دانشگاه آزاد اسلامی تهران شکستی دیگر را با حساب سه بر یک پذیرا شدند.

انتهای پیام/ب20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول