اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت شطرنج استان قم:

قم میزبان دور برگشت لیگ برتر شطرنج باشگاه‌های کشور شد

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت شطرنج استان قم از میزبانی این هیئت در هفته آغازین دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر شطرنج باشگاه‌های کشور خبر داد.

قم میزبان دور برگشت لیگ برتر شطرنج باشگاه‌های کشور شد

حسین رحمتی‌نشاط امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: فدراسیون شطرنج ایران با ارسال اطلاعیه‌ای برنامه‌های این فدراسیون برای گسترش ورزش شطرنج در شش ماه دوم سال جاری را اعلام کرد که بر این اساس قم به عنوان آغازین هفته نیم فصل دوم مسابقات لیگ برتر شطرنج مردان باشگاه‌های کشور معرفی شد.

وی ادامه داد: دور نخست نیم فصل دوم لیگ برتر شطرنج مردان باشگاه‌های کشور روزهای چهارم و پنجم آبان به میزبانی هیئت شطرنج استان قم برگزار خواهد بود و این مسابقات با جدال 13 تیم مدعی قهرمانی در قم برگزار می‌شود.

رئیس هیئت شطرنج استان قم در ادامه به وضعیت تیم شطرنج تربیت بدنی قم در لیگ برتر اشاره کرد و اظهار کرد: تیم تربیت بدنی قم در حال حاضر در بین 13 تیم شرکت کننده در مسابقات این فصل لیگ برتر شطرنج در مکان ششم رده‌بندی قرار دارد.

وی خاطر نشان کرد: شطرنج‌بازان تربیت بدنی قم در آخرین مسابقات خود در چارچوب هفته پایانی از دور رفت پیکارهای لیگ برتر که به میزبانی تیم تربیت بدنی زنجان برگزار شد، نتایج بسیار خوبی کسب کرد و در حال حاضر دقیقاً در میانه جدول رده‌بندی ایستاده است.

رحمتی‌نشاط یادآور شد: در بازی‌های دور نخست نیم فصل دوم که در قم آغاز می‌شود تیم تربیت بدنی قم باید با رقبای خود در چند جدال حساس و نفس‌گیر مسابقه دهد که قطعاً کسب امتیاز در این دیدارها می‌تواند به تحکیم جایگاه تیم ما در لیگ برتر کمک کند.

وی در ادامه با مروری بر برنامه‌های در نظر گرفته شده برای هیئت‌های شطرنج کشورمان ابراز داشت: بر اساس برنامه‌ریزی که برای شطرنج انجام شده است این رشته یکی از پرکارترین رشته‌های ورزشی در نیمه دوم سال جاری در مقایسه با سایر رشته‌های ورزشی خواهد بود.

رئیس هیئت شطرنج استان قم با اشاره به ارسال برنامه‌های فدراسیون شطرنج برای هیئت شطرنج استان قم بیان کرد: خوشبختانه با توجه به اینکه بازیکنان تیم تربیت بدنی قم چهارمین حضور در لیگ برتر و مصاف با بزرگان شطرنج کشور را تجربه می‌کنند از استعداد و توانمندی بسیار بالایی برخوردارند و به همین خاطر تاکنون وضعیت خوبی در جدول رده‌بندی لیگ برتر داریم.

وی ابراز داشت: قطعاً حضور این تیم در لیگ برتر موجب ایجاد انگیزه برای جذب استعدادهای شطرنج استان به این رشته جذاب ورزشی می‌شود و هدف مجموعه هیئت شطرنج نیز این است که شطرنج‌بازان مستعد استان را زیر پوشش کامل قرار دهیم تا آینده این تیم را بازیکنان قمی تشکیل دهند.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول