اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان

کتاب «بدر و خیبر 2» در زنجان منتشر می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: کتاب «بدر و خیبر دو» طی روزهای آینده توسط اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان منتشر می‌شود.

کتاب «بدر و خیبر 2» در زنجان منتشر می‌شود

یوسف امام‌لو امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: کتاب «بدر و خیبر 2» حاوی مطالب ارزشمندی از بیانات مقام معظم رهبری است.

وی خاطر نشان کرد: در این کتاب ارزشمند به مبلغان، وظایف مبلغان در ماه محرم، رعایت شیوه عزاداری، مداحان، رعایت اصول تاکید شده و ... پرداخته شده است.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان با بیان اینکه کنگره شعر عاشورایی یکی از برنامه‌های ویژه اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان در سال جاری است، اضافه کرد: شاعران فعال در زمینه اشعار عاشورایی، آئینی و مذهبی و علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را به این کنگره ارسال کنند.

وی با اشاره به اینکه کنگره شعر عاشورایی پس از اربعین حسینی در استان زنجان برگزار می‌شود، تصریح کرد: این کنگره در سطح استان برنامه‌ریزی و برگزار می‌شود.

اما‌م‌لو ادامه داد: اطلاع رسانی به مسئولان هیئت‌های مذهبی و دست‌اندرکاران عزاداری‌ها و تاکید بر رعایت اصول و محورهای عزاداری از اولویت‌های اداره کل تبلیغات اسلامی استان در ایام عزاداری است.

وی با بیان اینکه به دور بودن هیئت‌های مذهبی و عزاداری‌ها از خرافات، انحرافات و بدعت‌ها نیز مورد تاکید است، یادآور شد: مسئولان هیئت‌های مذهبی استان زنجان باید اقدامات پیشگیرانه را در این زمینه انجام دهند.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان با اشاره به برگزاری همایش علما و مبلغان استان زنجان در آستانه ماه محرم اظهار داشت: این همایش با استقبال بسیار گسترده مبلغان و علمای استان روبه‌رو شد.

وی اطلاع رسانی و آگاهی دادن به مسئولان هیئت‌های مذهبی استان زنجان در قالب همایش علمداران انجام شده است، خاطر نشان کرد: در این همایش بزرگ از پیر غلامان و پیشکسوتان هیئت‌های مذهبی استان تجلیل به عمل آمد.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان اضافه کرد: با توجه به شناخته‌شدن استان زنجان به عنوان پایتخت شور و شعور حسینی، عزاداری مردم در سال جاری باید الگو باشد.

انتهای پیام/73006/ع/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول