اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر انتشارات شلفین مازندران خبر داد

چاپ 100 عنوان کتاب درباره مازندران

خبرگزاری فارس: مدیر انتشارات شلفین مازندران از در دست چاپ بودن 6 کتاب درباره مازندران در استان خبر داد و گفت: انتشارات شلفین بیش از 100 عنوان کتاب درباره مازندران را به چاپ رسانده است.

چاپ 100 عنوان کتاب درباره مازندران

فریده یوسفی امروز در حاشیه برگزاری نمایشگاه کتاب آمل در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با بیان اینکه مازندران دارای 130 ناشر است، عنوان کرد: انتشارات شلفین یکی از این ناشران است که بیشتر در حوزه تخصصی مازندران وارد شده است.

وی با اعلام اینکه این انتشارات تاکنون 400 عنوان کتاب را به چاپ رسانده است، ادامه داد: شلفین بیش از 100 عنوان کتاب درباره مازندران به چاپ رسانده است.

یوسفی با اشاره به اینکه این انتشارات هم اکنون چند کتاب را در دست چاپ دارد، اظهار داشت: گورستان تاریخی اسپه‌چاه، زن در فرهنگ عامه مازندران، عاشقانه‌های طبری، ترانه‌های طبری، کیجا خونش و ساری نگین گردشگری کشور از مهم‌ترین کتاب‌های در دست چاپ این انتشارات است.

وی با اعلام اینکه به دلیل گرانی کاغذ روند چاپ کتاب کند شده است، تصریح کرد: با افزایش قیمت کاغذ قیمت کاغذ هم بالاتر می‌رود و خواننده نمی‌تواند به راحتی این کتاب را تهیه کند.

مدیر انتشارات شلفین مازندران در پایان تأکید کرد: کتاب درباره مازندران باید در مازندران حمایت شود.

انتهای‌پیام/86011/م/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول