اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور جمعی از مسئولان استانی

11 اثر جدید در حوزه نشر کتاب لرستان رونمایی شد

خبرگزاری فارس: با حضور جمعی از مسئولان استانی و همزمان با گرامیداشت هفته کتاب آیین رونمایی از 11 عنوان کتاب جدید در حوزه نشر و انتشار آثار فاخر و ارزشمند لرستان برگزار شد.

11 اثر جدید در حوزه نشر کتاب لرستان رونمایی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان ظهر امروز در مراسم رونمایی از 11 کتاب جدید در لرستان گفت: رونمایی از این 11 عنوان کتاب در راستای تجلیل از مولفان و ناشران استان و ایجاد فصل جدیدی در عرصه تالیفات فاخر استان لرستان است.

حجت الاسلام علی اسماعیلیان با اشاره به روند صعودی فعالیت‌های نشر استان در سال جاری، افزود: رشد چند پله‌ای چاپ و نشر در استان نوید دهنده آینده‌ای روشن برای فرهنگ غنی استان لرستان است.

وی ضمن قدردانی از حضور مدیران فرهنگی، دانشگاهی، نظامی و انتظامی استان در این نشست، اظهار کرد: این موفقیت‌ها نوید آینده‌ای درخشان را در عرصه فرهنگ و هنر لرستان می‌دهد.

این مسئول خاطرنشان کرد: به مناسبت هفته کتاب با موضوع کتاب و کتابخوانی 350 نمایشگاه کتاب در مدارس لرستان در حال برگزاری است.

اسماعیلیان توزیع رایگان کتاب در مناطق پر تردد شهر، تجلیل از شهروندانی که بیشترین کتاب را به امانت برده‌اند و... را از دیگر برنامه‌های هفته کتاب توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان بیان کرد.

در پایان این آیین از تعدادی از ناشران حوزه چاپ و نشر استان لرستان تجلیل شد.

انتهای پیام/2304/ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول