اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت اداره ارشاد و کتابخانه‌های عمومی دنا صورت گرفت

بر‌پایی نمایشگاه کتاب برای اولین بار در دنا

خبرگزاری فارس: فرماندار دنا گفت: به همت اداره ارشاد و کتابخانه‌های عمومی برای اولین بار نمایشگاه کتاب در دنا برگزار شد.

بر‌پایی نمایشگاه کتاب برای اولین بار در دنا

به گزارش خبرگزاری فارس از دنا، سید نظام‌الدین حسینی‌رضایی عصر امروز در حاشیه برگزاری نمایشگاه کتاب در این شهرستان اظهار کرد: به همت اداره ارشاد و کتابخانه‌های عمومی دنا این نمایشگاه برگزار شده است.

فرماندار دنا بر‌پایی این نمایشگاه را برای اولین بار در سطح شهرستان اعلام کرد و یادآور شد: این نمایشگاه با 4 هزار عنوان از طریق 40 ناشر در تالار شهرداری سی‌سخت برگزار شد.

حسینی‌رضایی مبلغ تخفیف را 20 درصد عنوان کرد و گفت: کتاب‌های ارائه شده در زمینه‌های فرهنگی، تربیتی، دینی، اجتماعی، سیاسی، ادبی و کودکان است.

وی زمان برگزاری این نمایشگاه را یک هفته عنوان کرد و افزود: در طی این هفته مدارس و مردم با برنامه‌ریزی انجام شده از نمایشگاه بازدید خواهند کرد و در صورت استقبال این مدت تمدید خواهد شد.

حسینی‌رضایی به طرح مشترک شهرداری با اداره کتابخانه‌های شهرستان دنا اشاره و تصریح کرد: برای اولین در استان کهگیلویه و بویراحمد و بسیاری دیگر از استان‌ها طرح تحویل کتاب با پیک رایگان در درب منزل انجام گرفته است.

وی به اجرای طرح پیک کتاب در این شهرستان اشاره کرد و گفت: مردم با اشتراک در کتابخانه عمومی شهرستان با یک تلفن که در اختیار مردم قرار داده شده است کتاب خود را در زمینه‌های مختلف دریافت خواهند کرد.

فرماندار دنا این طرح را یک طرح بسیار مهم جهت آشتی مردم با کتاب خواند و تصریح کرد: با توجه به گستردگی اینترنت و فضای مجازی در سطح کشور کتاب هنوز جایگاه واقعی خود را حفظ کرده است.

حسینی‌رضایی‌ به تعداد کتابخانه‌های عمومی این شهرستان اشاره کرد و گفت: این شهرستان دارای هفت باب کتابخانه دو کتابخانه مرکزی و پنج کتابخانه روستایی با 32 هزار عنوان است که به مردم خدمات ارائه می‌دهند.

لازم به ذکر است، در این مراسم به نمایندگی از 26 کتابخانه، کتابخانه امامزاده سید محمد (ع) سی‌سخت افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

انتهای پیام/ع/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول