اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با راه‌اندازی کتابخانه مشارکتی‌ فهرج

دسترسی‌ یک هزار نفر به کتاب در فهرج فراهم شد

خبرگزاری فارس: با راه‌اندازی کتابخانه مشارکتی برج معاد فهرج دسترسی بیش از یک هزار نفر به کتاب و کتابخوانی آسان شد.

دسترسی‌ یک هزار نفر به کتاب در فهرج فراهم شد

به گزارش خبرگزاری فارس از فهرج، منصور ارو رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان فهرج صبح امروز در آیین راه‌اندازی کتابخانه مشارکتی ‌این شهرستان، اظهار داشت: این کتابخانه با 4 هزار جلد کتاب در موضوع‌های مختلف راه‌اندازی شده‌ که ساختمان آن از سوی بخشداری مرکزی در اختیار کتابخانه قرار گرفته است.

وی اذعان داشت: برای تجهیز این کتابخانه 150 میلیون ریال از اعتبارات اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان کرمان هزینه شده است.

ارو تصریح کرد: با راه‌اندازی کتابخانه مشارکتی برج معاد دسترسی 581 خانوار این روستا و حدود 500 خانوار دو روستای هم‌جوار ‌جهان‌آباد بالا و پایین به کتاب و کتابخوانی آسان شد.

حسین زین‌الصالحین فرماندار فهرج نیز از اختصاص 10 میلیون ریال اعتبار برای تجهیز این کتابخانه خبر داد و گفت: برای احداث ساختمان کتابخانه در روستای برج معاد اعتبار لازم در سال ‌آینده اختصاص پیدا می‌کند‌.

به گزارش فارس، ‌شهرستان فهرج با داشتن‌ بیش از 70 هزار نفر جمعیت تنها یک کتابخانه عمومی در مرکز شهر فهرج دارد که لازم است مسئولان فرهنگی استان کرمان و شهرستان با توجه به شبیخون فرهنگی دشمن زمینه دسترسی بیشتر جوانان را به کتاب و کتابخوانی‌ فراهم کنند.

روستای برج معاد در 10 کیلومتری مرکز شهر فهرج واقع شده است.

انتهای پیام/80013/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول