اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار سگزآباد خبر داد

بهره‌برداری از بوستان تات در سگزآباد

خبرگزاری فارس: شهردار سگزآباد گفت: پروژه بوستان بزرگ تات در شهر سگزآباد بیش از 95 درصد پیشرفت داشته و به زودی به بهره‌برداری می‌رسد

بهره‌برداری از بوستان تات در سگزآباد

حسین هاشمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بویین زهرا اظهار کرد: پروژه راه‌اندازی میدان ورودی شهر سگزآباد تاکنون بیش از 80 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

شهردار سگزآباد افزود: مساحت داخلی این میدان 5 هزار متر مربع و در مجموع مساحت کل پروژه نیز بیش از 12 هزار متر مربع است که پس از تکمیل قرار است المان سیمرغ با حضور مسئولان در آن نصب شود.

وی با اشاره به توسعه فعالیت‌های شهرداری سگزآباد در حوزه فضا‌سازی و زیبا‌سازی شهری تصریح کرد: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده و جذب اعتبارات پروژه پیاده‌روسازی 4 هزار و 500 متری سگزآباد هم‌اکنون در مرحله اجرا قرار دارد که این طرح نیز بر اساس شاخصه‌ها پیشرفت 55 درصدی را از زمان شروع نشان می‌دهد.

شهردار سگزآباد ادامه داد: ساختمان اداری آتش‌نشانی سگزآباد هم جزو اولویت‌هایی است که در این شهر آغاز شده و تاکنون 40 درصد پیشرفت داشته و امیدواریم که تا پایان خرداد ماه سال 92 آماده افتتاح شود.

هاشمی بیان کرد: پروژه آسفالت‌سازی 30 خیابان و بلوار اصلی نیز در 6 ماه نخست سال جاری توسط شهرداری سگزآباد با اعتباری بالا به انجام رسیده است و هم‌اکنون طرح مرمت و نوسازی معابر و خیابان‌های سطح شهر در حال انجام است.

وی بیان کرد: در حوزه خدمات شهری و فضای سبز نیز پروژه احداث و تکمیل بوستان تات در داخل شهر سگزآباد با رشد و پیشرفت فیزیکی 95 درصدی همراه بوده است.

شهردار سگزآباد با اشاره به وجود پاره‌ای از موانع در مسیر توسعه کمی احداث و راه‌اندازی پارک‌های محله‌ای در شهر سگزآباد تصریح کرد: نبود زمین دغدغه‌اصلی در مسیر توسعه پارک‌های محله‌ای است که امیدواریم در این زمینه مسئولان شهری بتوانند بهترین کار را برای تخصیص زمین به انجام برسانند.

هاشمی با اشاره به اجرای ویژه برنامه‌های ایام محرم و فضا‌سازی شهری خاطرنشان کرد: پروژه تعویض پرچم، برپایی محافل عزاداری و نوحه‌خوانی و نیز برپایی مراسم‌های فرهنگی و تبلیغی از فعالیت‌های حوزه فرهنگی شهرداری سگزآباد برای ایام ماه محرم است.

انتهای پیام/77005/خ/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول