اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار عسلویه خبر داد

راه‌اندازی پارک ساحلی و بوستان خانوادگی عسلویه در دهه فجر

خبرگزاری فارس: شهردار عسلویه از راه‌اندازی پارک ساحلی و بوستان خانوادگی عسلویه در دهه فجر امسال خبر داد.

راه‌اندازی پارک ساحلی و بوستان خانوادگی عسلویه در دهه فجر

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه هوشنگ صمصامی صبح امروز در بازدید از طرح‌های در دست اجرای عسلویه اظهار داشت: زیباسازی سواحل و ایجاد زیرساخت‌های رفاهی و تفریحی در عسلویه از مهم‌ترین برنامه‌های شهرداری عسلویه است.

وی افزود: در سال جاری در قطب اقتصادی کشور شاهد تلاش خوبی در تمام حوزه‌های کاری هستیم و شهرداری بندر عسلویه نیز همپای سایر نهادها و ارگان‌ها در مسیر رشد و پیشرفت حرکت می‌کند.

شهردار عسلویه با اشاره به تلاش مسئولان برای اجرای مصوبات سفر مقام معظم رهبری به پارس جنوبی افزود: تکمیل پروژه‌های این سفر موجب ارتقای امکانات و توسعه زیرساخت‌ها می‌شود و همه باید همکاری کنند.

صمصامی به اقدامات شهرداری در سال جاری پرداخت و خاطر نشان کرد: در راستای زیباسازی شهر و ساحل‌سازی کارهای مهمی انجام شده و اقدامات ارزنده‌ای در دست اجراست که با همکاری همه مسئولان انتظار می‌رود شاهد نتایج خوبی باشیم.

وی از راه‌اندازی پارک ساحلی و بوستان خانوادگی عسلویه در دهه فجر امسال خبر داد و ابراز داشت: پارک ساحلی با طراحی بسیار زیبا و منحصربه‌فرد با تلاش شهرداری عسلویه و با همکاری فرمانداری کنگان احداث و راه‌اندازی می‌شود.

شهردار عسلویه گفت: یک بوستان ویژه خانواده نیز با 15 میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات وزارت نفت که ره‌آورد سفر فروردین ماه سال گذشته رهبر معظم انقلاب به عسلویه و پارس جنوبی است در این بندر احداث می‌شود که پیشرفت قابل قبولی دارد و دهه فجر در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد.

صمصامی اضافه کرد: احداث آب‌نمای موزیکال بازی کودکان، احداث آب‌نمای لیزری موزیکال و ساحل‌سازی پارک ساحلی شمالی نیز از دیگر طرح‌هایی است که در اختیار مردم قرار گرفته است.

وی متذکر شد: تکمیل پارک ساحلی جنوبی، خرید و نصب چراغ‌های انعکاسی و مولتی‌کالر خیابانی و تکمیل برق‌رسانی پارک‌های ساحلی جنوبی و ساحلی شمالی و همچنین تکمیل ساختمان اداری و تجهیز آن نیز از دیگر طرح‌های در دست اجرای شهرداری عسلویه است که برخی از این طرح‌ها مورد بهره‌برداری قرار گرفته است.

شهردار عسلویه در پایان اذعان داشت: همکاری شورای اسلامی بندر عسلویه با شهرداری بسیار خوب و قابل قبول است و موجب موفقیت شهر شده است.

انتهای پیام/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول