اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مدت 13 روز صورت می‌گیرد

برپایی نمایشگاه «از غدیر تا محرم» در شعب بوستان کتاب

خبرگزاری فارس: فروشگاه‌های بوستان کتاب در قم، تهران، مشهد و اصفهان از عید غدیر تا آغاز محرم به مدت دو هفته تبدیل به نمایشگاه کتاب می‌شوند.

برپایی نمایشگاه «از غدیر تا محرم» در شعب بوستان کتاب

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی موسسه بوستان کتاب، کارشناس ارتباط با مراکز علمی بوستان کتاب گفت: هم‌زمان با روزهای فرخنده عید غدیر و نزدیک شدن به ماه پیروزی خون بر شمشیر و ایام شهادت سید و سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع) از روز شنبه 13 آبان‌ ماه تا 26 آبان‌ ماه بوستان کتاب تمام فروشگاه‌های خود را به نمایشگاه کتاب تبدیل می‌کند.

مهدی محدثی این اقدام فرهنگی را گامی در راستای گسترش فرهنگ مطالعه و آشنایی بیشتر خوانندگان با فرهنگ غدیر و عاشورا عنوان کرد و ادامه داد: طی این دو هفته آثار منتشر شده مؤسسه بوستان کتاب با تخفیف ویژه عرضه می‌شوند.

وی درباره عناوین و موضوعات قابل عرضه در این نمایشگاه‌ها تصریح کرد: علاوه بر کتاب‌های منتشره بوستان کتاب تعدادی از آثار ارزشمند ناشران مطرح دیگر که به صورت مبادله با بوستان همکاری دارند در شعبه‌های شهرستان‌ها عرضه می‌شود.

کارشناس ارتباط با مراکز علمی بوستان کتاب در ادامه به گرانی کاغذ و هزینه‌های چاپ اشاره کرد و افزود: با وجود گرانی‌های اخیر، کاغذ و صنعت چاپ نیز دستخوش نوسانات قیمت شده است ولی با این وجود تخفیف ویژه‌ای که برای این نمایشگاه‌ها در نظر گرفته شده تا سقف 20 درصد خواهد بود.

محدثی در خصوص تسهیلاتی که برای طلاب در نظر گرفته شده است، اضافه کرد: با توجه به فرا رسیدن محرم و سفرهای تبلیغی طلاب می‌توانند با مراجعه به مؤسسه بوستان کتاب و تکمیل فرم مخصوص از خرید قسطی کتاب تا سقف 400 هزار تومان با بازپرداخت اقساط 16 ماهه بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/ز30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول