اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر منطقه یک شهرداری قزوین خبر داد

افتتاح بوستان «ملاخلیلا» در قزوین

خبرگزاری فارس: مدیر منطقه یک شهرداری قزوین گفت: بوستان بزرگ «ملاخلیلا» با هدف افزایش امکانات تفریحی و رفاهی برای شهروندان قزوینی سال آینده افتتاح می‌شود.

افتتاح بوستان «ملاخلیلا» در قزوین

فرامرز صادقی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهارداشت: بوستان بزرگ «ملاخلیلا» با اعتبار بیش از 5/2 میلیارد تومان سال ‌آینده در منطقه یک شهرداری قزوین به بهره‌برداری می‌رسد.

وی ادامه‌داد: بوستان «ملاخلیلا» با مساحت 5/5 هکتار در منطقه یک شهرداری قزوین با هدف افزایش سرانه فضای سبز شهری، گسترش فضای تفریحی و بهره‌مندی بیشتر شهروندان قزوینی از فضای ‌بوستانی در حال احداث است.

مدیر منطقه یک شهرداری قزوین با اشاره به اینکه این بوستان بعد از باراجین بزرگ‌ترین بوستان در شهر قزوین است، عنوان‌کرد: این بوستان در کمربندی جمهوری اسلامی، روبه‌روی میدان میوه و تره‌بار است که در صورت احداث، این مکان می‌تواند شرایط مناسبی برای توسعه رفاه عمومی در جنوب این شهر باشد.

وی پیرامون بوستان اندیشه نیز خاطرنشان ‌کرد: این بوستان در سال جاری با هدف ارتقای امکانات رفاهی و تفریحی برای ساکنان این شهرک به بهره‌برداری رسیده است تا آنان از خدمات آن به نحو مطلوب استفاده کنند.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه عملیات اجرایی بوستانی در جنوبی‌ترین منطقه شهر قزوین در خیابان اصفهان در مرحله چمن‌کاری و گل‌کاری است، افزود: این بوستان تا دو هفته آینده با حضور مسئولان مربوط افتتاح می‌شود.

اتمام پیاده‌روسازی خیابان «تهران قدیم» تا پایان سال

وی اظهار داشت: پیاده‌روسازی خیابان تهران قدیم با اعتبار 450 میلیون تومان و خیابان مولوی و منتظری با اعتبار 300 میلیون تومان با هدف بهبود عبور و مرور شهری و هدایت آب‌های سطحی از معابر اصلی و فرعی تا پایان سال جاری به اتمام می‌رسد.

مدیر منطقه یک شهرداری قزوین ادامه داد: مسئولان مربوط تلاش می‌کنند این پروژه‌ها را زودتر از موعد مقرر به اتمام برسانند تا رضایت شهروندان از خدمات شهری افزایش یابد.

این مقام مسئول احداث تقاطع غیرهمسطح ابوترابی و خلیج‌فارس، کمربندی شرق، بوستان چوبیندر و دانش را از جمله پروژه‌های شهرداری منطقه یک عنوان کرد و ادامه داد: ساخت سوله‌های ورزشی و پیاده‌روسازی معابر از پروژه‌های دیگر شهرداری این منطقه است.

صادقی با بیان اینکه شهرداری قزوین با برنامه‌ریزی و اجرای پروژه‌های شاخص در مسیر تحول در شهر قزوین گام  بر می‌دارد، خاطرنشان کرد: با افتتاح پروژه‌های عمرانی شاخص در این شهر از جمله پروژه‌های غیرهمسطح سرداران و سیدحسن نصرالله، شهروندان قزوینی از خدمات مسئولان مربوط این پروژه‌ها احساس رضایت کردند.

مدیر منطقه یک شهرداری قزوین با اشاره به اینکه برنامه‌های بسیاری در بلند مدت در شهرداری قزوین تدوین شده و در حال انجام است، خاطرنشان کرد: با انجام برنامه‌های کوتاه‌مدت می‌توان به شهروندان قزوینی خدمات مناسبی را ارائه کرد که بر این اساس منطقه یک شهرداری قزوین در این راستا خدمات مفیدی را به ساکنان این منطقه ارائه کرده است.

صدور استعلامات الکترونیکی در شهرداری

این مقام مسئول با بیان اینکه سیستم جامع رایانه شهرداری قزوین به صورت الکترونیکی راه‌اندازی شده است، گفت: مسئولان این نهاد برای پاسخ‌گویی سریع‌تر و بادقت به شهروندان قزوینی این سیستم را راه‌اندازی کردند تا بتوانند خدمات مؤثرتری به آنان ارائه بدهند.

مدیر منطقه یک شهرداری قزوین افزود: سیستم جامع شهرداری قزوین دارای بایگانی الکترونیکی قوی است به طوری که گم شدن پرونده‌های مراجعه‌کنندگان شهروندان قزوینی به صفر رسیده که این از جمله مزایای راه‌اندازی نرم‌افزار الکترونیکی در این نهاد است.

وی با اشاره به اینکه سیستم جامع رایانه شهرداری قزوین درخواست‌های استعلامات از جمله صدور پروانه و پایان‌کار را به صورت الکترونیکی صادر می‌کند، خاطرنشان کرد: این سیستم همچنین دارای اتوماسیون قوی اداری و مالی است و خدمات خوبی را در سریع‌ترین زمان با دقت مطلوب به مخاطبان ارائه می‌دهد.

مدیر منطقه یک شهرداری قزوین یادآور شد:‌ شهروندان قزوینی برای دریافت خدمات الکترونیکی می‌توانند از طریق پورتال شهرداری قزوین نیز اقدام کنند.

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول