اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

مدیرعامل سازمان پارک‌‌ها شهرداری قزوین:

بازپیرایی بوستان دانش‌آموز قزوین در دست اجراست

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قزوین گفت: عملیات اجرایی بازسازی و بازپیرایی بوستان دانش‌آموز، با هدف ارتقای سطح کیفی این بوستان در دست اجرا است.

بازپیرایی بوستان دانش‌آموز قزوین در دست اجراست

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی شهرداری قزوین، سیدمهدی‌ کاظمی اظهار کرد: تاکنون عملیات بازسازی معابر بوستان، نصب کف‌پوش فوم در بازیگاه و کاشت نهال به مرحله اجرا درآمده است.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قزوین ادامه داد: در سال جاری علاوه بر اجرای پروژه‌های توسعه فضای سبز، توجه ویژه‌ای نیز به بازپیرایی این فضاها شده است که در این خصوص، مشارکت عمومی شهروندان برای نگهداری صحیح از فضای سبز ارزشمند خواهد بود.

بیش از 10 هزار متر مربع از بلوارهای قزوین چمن‌کاری شد

وی افزود: به منظور توسعه فضای سبز در ریفوژ بلوارهای شهر و زیباسازی منظر شهری بیش از 10 هزار متر مربع از بستر بلوارهای شهید بهشتی، اسدآبادی و مدرس چمن‌کاری شده است. 

کاظمی اضافه کرد: در این راستا، برای آبیاری فضای سبز ایجاد شده از سیستم آبیاری هانتر استفاده شده است. 

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قزوین با اشاره اقدامات انجام شده توسط این سازمان بیان کرد: هرس درختان و درختچه‌ها، واکاری ترون در سطح گسترده، علف‌زنی، احیا فضای سبز و سایر عملیات به زراعی در بسترهای فضای سبز در سطح وسیعی از بوستان‌ها و فضای سبز شهری از دیگر اقدامات انجام شده در یک ماه گذشته است.

انتهای پیام/خ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول