اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر منطقه 2 شهرداری قزوین خبر داد

افتتاح فاز دوم بوستان بانوان در قزوین

خبرگزاری فارس: مدیر منطقه 2 شهرداری قزوین گفت: فاز دوم بوستان بانوان با هدف ارایه خدمات رفاهی و تفریحی برای بانوان قزوینی در دی ماه سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

افتتاح فاز دوم بوستان بانوان در قزوین

حسین بهزادپور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: فاز دوم بوستان بانوان در دی ماه سال جاری با حضور مسئولان ارشد استانی به بهره‌برداری می‌رسد که با افتتاح این پروژه بانوان قزوینی می‌توانند از امکانات رفاهی و تفریحی آن استفاده کنند.

وی بیان کرد: اکنون بوستان بانوان از 80 درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است که با بهره‌برداری از این پروژه فضای سبز شهر قزوین توسعه و همچنین نشاط و شادابی مردم با استفاده از این بوستان ارتقا می‌یابد.

مدیر منطقه 2 شهرداری قزوین اضافه کرد: فاز دوم بوستان بانوان شامل امکانات رفاهی، تفریحی، خدماتی و ورزشی از جمله زمین ورزشی روباز، سرویس بهداشتی، آلاچیق و مسیر عابر پیاده است. 

این مقام مسئول با اشاره به اینکه احداث المان میدان مینودر از پروژه‌های دیگر منطقه دو شهرداری قزوین است، ابراز کرد: این پروژه در 22 بهمن با حضور مسئولان ارشد استانی به بهره‌برداری می‌رسد.

بهزادپور با بیان اینکه المان میدان مینودر با هدف ساماندهی ورودی شهر قزوین احداث می‌شود، اذعان کرد: مراحل بتن‌ریزی و سقف این پروژه به اتمام رسیده و اکنون نیز این پروژه از پیشرفت فیزیکی 95 درصد برخوردار است.

مدیر منطقه 2 شهرداری قزوین یادآور شد: دو تقاطع‌ غیرهمسطح از جمله شهید رجایی در منطقه دو شهرداری قزوین در حال احداث است که با بهره‌برداری از آن حجم بار ترافیکی در این ناحیه کاهش می‌یابد.

1800 تماس شهروندان قزوینی با 137

این مقام مسئول با بیان اینکه بهترین وسیله ارتباطی مردم با شهرداری منطقه دو قزوین سامانه تلفنی 137 است، ابراز کرد: مسئولان مربوط برای مطلع شدن از مشکلات شهروندان قزوینی این سامانه را راه‌اندازی کردند تا از مشکلات و نظرات آنان در محله‌ها مطلع شوند.

مدیر منطقه 2 شهرداری قزوین اضافه کرد: مسئولان شهرداری با جمع‌آوری این اطلاعات برای برطرف کردن مشکلات شهروندان قزوینی تلاش می‌کنند تا با ایجاد کردن امکانات رفاهی و تفریحی در شهر رفاه و آسایش آنان را ارتقا دهد.

بهزادپور بیان کرد: از اسفند ماه سال گذشته تاکنون یک‌هزار و 800 پیام ارتباطی توسط شهروندان قزوینی با سامانه تلفنی 137 مربوط به منطقه دو شهرداری قزوین تماس گرفته شده که 90 درصد از مشکلات در این تماس‌ها برطرف شده و 10 درصد آن مربوط به بودجه‌های پروژه‌های تعریفی در ردیف اعتباری سال 91 اجرا می‌شود.

صدور پروانه ساختمانی در کم‌ترین زمان

وی با بیان اینکه منطقه دو شهرداری قزوین در کم‌ترین زمان پروانه‌های ساختمانی را صادر کرده تا مشکلات شهروندان قزوینی را کاهش دهد، خاطرنشان کرد: این منطقه در شش ماه نخست سال جاری در صدور پروانه‌های ساختمانی و رسیدگی به مسایل ساخت‌ و ساز اقدامات مطلوبی انجام داده است.

مدیر منطقه 2 شهرداری قزوین با اشاره به اینکه پروژه پارکینگ بوعلی سینا بین خیابان خیام و فردوسی در حال احداث است، اظهار کرد: این پروژه از امکانات پارکینگ خوبی برخوردار است که شهروندان قزوینی می‌توانند از آن استفاده کنند.

این مقام مسئول با بیان اینکه سه خیابان در منطقه دو شهرداری قزوین که از تراکم جمعیت بیشتری برخوردار بود در سال گذشته پیاده‌سازی مناسبی صورت گرفته است، اذعان کرد: امسال نیز پیاده‌سازی خیابان شهید رجایی، فردوسی و همچنین بیش از 57 هزار متر مکعب آسفالت در این منطقه به اتمام رسیده است.

مدیر منطقه 2 شهرداری قزوین با اشاره به اینکه بیش از 170 هزار نفر در منطقه دو شهرداری قزوین سکونت دارند، ابراز کرد: این آمار 55 درصد از جمعیت این شهر است که مسئولان مربوط این منطقه برای ارائه خدمات فرهنگی، عمرانی، خدماتی و آموزشی مطلوب به آنان تلاش می‌کنند.

بهزادپور با بیان اینکه منطقه دو شهرداری قزوین با مساحت یک‌هزار و 300 هکتار بزرگ‌ترین منطقه شهرداری این شهر است، اذعان کرد: این منطقه نسبت به دو منطقه دیگر از بافت فرسوده‌تر و حجم بار ترافیکی بیشتری برخوردار است و به همین دلیل پروژه‌های عمرانی بسیاری برای روان‌سازی عبور و مرور شهروندان قزوینی در این منطقه صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/خ10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول