اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه قیامدشت:

بسیج مولود پربرکت انقلاب اسلامی است

خبرگزاری فارس: امام جمعه قیامدشت با بیان اینکه بسیج نقش تاثیرگذاری در دوران دفاع مقدس داشت، افزود: بسیج از یادگاران تاثیرگذار و با برکت امام خمینی (ره) محسوب می‌شود.

بسیج مولود پربرکت انقلاب اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد امیری ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه با گرامیداشت هفته بسیج اظهار کرد: بسیج در عرصه‌های مختلف دفاع از انقلاب اسلامی به خوبی درخشیده است.

امام جمعه قیامدشت با بیان اینکه بسیج نقش تاثیرگذاری در دوران دفاع مقدس داشت، افزود: بسیج از یادگاران تاثیرگذار و با برکت امام خمینی (ره) محسوب می‌شود.

وی شجره طیبه را نامگذاری مطلوبی برای نیروی بسیج از سوی امام خمینی (ره) عنوان کرد و افزود: بسیج در طول حیات خود به خوبی این شجره طیبه را حفظ کرده است.

حجت‌الاسلام امیری با بیان اینکه بسیج مدرسه عشق و مکتب شاهدان گمنام است، خاطرنشان کرد: بسیج در همه عرصه‌ها حضور فعالی داشته و توانسته خدمات شایسته‌ای را به نظام ارائه کند.

امام جمعه قیامدشت با اشاره به اینکه از دیدگاه مقام معظم رهبری بسیج به معنای حضور و آمادگی در همان نقطه است که قرآن، اسلام، امام زمان (عج) و انقلاب اسلامی به آن نیازمند است، افزود: بسیج در دوران دفاع مقدس خاکریز نخست دفاع از نظام بود.

وی با بیان اینکه بسیج در عرصه‌های تهاجم فرهنگی و جنگ نرم دشمنان خوب درخشیده است، تصریح کرد: انعطاف‌پذیری بسیج موجب کارآمد بودن این نیرو شده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین امیری با اشاره به توطئه‌های دشمنان در عرصه‌های مختلف تصریح کرد: بسیج با تقویت معنویت و معنویت‌گرایی در جامعه الگو و معیار مطلوبی برای مقابله با توطئه‌های دشمنان است.

امام جمعه قیامدشت با بیان اینکه بسیج در حال حاضر وظیفه سنگینی دارد، خاطرنشان کرد: بسیج با فتح قله‌های پیشرفت و ترقی در عرصه‌های معنوی و علمی گام‌های مطلوبی را در توسعه جامعه برداشته است.

وی با اشاره به نقش بسیج در اردوهای جهادی افزود: این نیرو در عرصه‌های جهادی و کمک به مردم مناطق محروم جامعه اقدامات موثری را انجام داده است.

حجت‌الاسلام امیری بسیج را فرهنگ ماندگار و حضوری هوشمند و تاثیرگذار در جامعه عنوان کرد و گفت: بسیج به هنگام تهدید کشور همواره پای کار بوده و اقدامات موثری را انجام داده است.

امام جمعه قیامدشت برپا داشتن قیام عاشورا را در ماه محرم به همه مسلمانان به ویژه نمازگزاران تاکید کرد و گفت: عزاداری‌ها باید شرعی شود.

وی با بیان اینکه حرمت ایام عزاداری امام حسین (ع) را در رعایت عفاف و حجاب باید نگه داریم، خاطرنشان کرد: آرایش‌هایی که برخی بانوان در ایام عزاداری امام حسین (ع) دارند و برای تماشای هیئت‌های عزاداری در خیابان‌ها حضور می‌یابند دل حضرت زهرا (ع) را به درد می‌آورد.

حجت‌الاسلام والمسلمین امیری با اشاره به اینکه در ایام ماه محرم شیعیان اطعام‌دهی را از سنت‌های حسنه می‌دانند، اظهار داشت: مسئولان استانی باید نیاز مردم اعم از وسایل اطعام و مایحتاج برای عاشورا در تمامی شهرستان‌های تهران را فراهم کنند تا مردم در مضیقه نباشند.

انتهای پیام/خ/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول