اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه یاسوج:

ترس دشمن از ایمان و تعهد بسیج است

خبرگزاری فارس: امام جمعه یاسوج گفت: دشمن امروز بیش از همیشه از ایمان و تعهد بسیجیان ما واهمه دارد.

ترس دشمن از ایمان و تعهد بسیج است

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، حجت‌الاسلام سید علی‌اصغر حسینی امروز در خطبه‌های نماز جمعه مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: در آستانه دهه محرم قرار داریم که مهم‌ترین موضوع در این دهه به امر به معروف و نهی از منکر برمی‌گردد.

امام جمعه مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد در زمینه لزوم برقراری این فریضه بزرگ در جامعه اسلامی بیان داشت: امام حسین و یارانش به خاطر این موضوع جان خود را فدا کردند و امروز اگر محرم را پاس می‌داریم همان پاسداشت امر به معروف و نهی از منکر است.

حجت‌الاسلام حسینی در ادامه بیان داشت: وظیفه ما این است که از هر قشری و در هر سن و سالی که هستیم این وظیفه و فریضه را انجام دهیم.

امام جمعه مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد جامعه‌ای را رو به سعادت دانست که امر به معروف و نهی از منکر در آن به پای داشته شود و در ادامه گفت: همه ائمه و پیامبران تنها برای هدایت بشر فرستاده شدند و مهم‌ترین وظیفه آن‌ها نیز امر به معروف و نهی از منکر بوده است.

وی رفتار خوب و اسلامی را در امر به معروف و نهی از منکر منجر به تداوم آن در جامعه دانست و گفت: در تذکر لسانی باید به بهترین شیوه ممکن این کار انجام شود.

حجت‌الاسلام حسینی در ادامه به روز پنجم آذر و روز تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان امام راحل اشاره کرد و گفت: بسیج شجره طیبه‌ای بود که به فرمان امام راحل بنا نهاده شد و امروز دشمن بیش از هر چیز از ایمان و تعهدی که بسیجیان نسبت به میهن خود دارند واهمه دارد.

امام جمعه یاسوج تصریح کرد: بسیج امتحان خود را در دفاع مقدس و در همه دوره‌ها و در کوران همه مشکلاتی که برای کشور و نظام پیش آمد نشان داد و به دنیا فهماند که دشمن استکباری تاب و تحمل مقابله با این نیروی الهی را ندارد.

وی یادآور شد: باید مناسبت‌های هفته بسیج به خوبی توسط همه مسئولان برگزار شود تا قداست و کرامت آن برای همیشه در نزد ملت ایران اسلامی زنده بماند.

انتهای پیام/ی/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول