اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه سلمان سیستان‌وبلوچستان:

بسیجی قائل به از بین بردن همه موانع سر راه انقلاب است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: افکار بسیجی قائل به از بین‌بردن همه موانع از سر راه انقلاب در زمینه تقابل با تهدیدات اقتصادی است.

بسیجی قائل به از بین بردن همه موانع سر راه انقلاب است

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، سردار سید حسین مرتضوی شامگاه چهارشنبه در نشست مطبوعاتی بزرگداشت هفته بسیج در زاهدان اظهار داشت: امر به معروف و نهی از منکر یک ویژگی برجسته است و امسال تقارن هفته بسیج با دهه امر به معروف و نهی از منکر گره خورده و خود این یک ویژگی ممتازی برای هفته بسیج بوده لذا به هر میزان که بتوانیم در زمینه تبیین بسیج عاشورایی، ارتباط بین بسیج و عاشورا برای اقشار مختلف جامعه تلاش می‌کنیم.

وی افزود: تاکنون توانسته‌ایم در زمینه ترویج ارزش‌ها، تفکر بسیجی و تقویت فرهنگ عاشورایی خودمان تلاش کرده و امیدواریم این تلاش‌ها مثمرثمر باشد.

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان در مورد تدبیر امام خمینی(ره) برای تشکیل ارتش 20 میلیونی و نقش آن در شرایط جاری بیان کرد: تدبیر بلند، حکیمانه و پر‌مغز امام راحل در تشکیل ارتش 20 میلیونی خود مزیتی برای نظام ماست اگر این تدبیر حکیمانه نبود این شرایط امروز را ما در نظام جمهوری اسلامی و در دنیا نداشتیم.

مرتضوی وجود ارتش 20 میلیونی را عامل احساس خطر دشمن و آغاز هجمه‌های مضاعف علیه ایران دانست و گفت: ارتش 20 میلیونی به عنوان نقطه آغاز و دقت برای پیشبرد اهداف عالیه انقلاب اسلامی شد، از آن زمان دشمن انقلاب، آزادی و بشریت به این نتیجه رسید که این انقلاب پیام، اهداف و روش‌های خود را باید از طریق یک سازمان قوی، عظیم، منسجم و کارآمد دنبال کند و این بود که از همان روز هجمه گسترده در عرصه‌های مختلف بر پیکره بسیج 20 میلیونی شروع شد.

وی به استفاده از بسیجیان، تفکر بسیج و آحاد بسیج در لحظات حساس و ضرورت نقش‌آفرینی آنها پرداخت و بیان کرد: در تمام صحنه‌های مورد نیاز انقلاب، در شرایط سخت و سنگینی که در هرکدام به تنهایی می‌توانست حکومتی را دگرگون کند، بسیج و تفکر بسیجی اعلام حضور کرد نمونه بارز آن در جنگ تحمیلی بود و پس از آن هم به تناسب نیازی که انقلاب احساس می‌کرد، میدان تلاش و تفکر بسیجی توانست در زمینه تقابل با انواع تهدیدات، خود را به سرعت در جهت برخورد با طیف تهدید سخت، کارآمد و مؤثر سازد.

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان در مورد میدان‌داری بسیج در صحنه علمی پس از جنگ اشاره کرد و عنوان داشت: در صحنه سازندگی پس از دوران دفاع مقدس عزیزان بسیجی ضمن به میدان آمدن توانستند بینی استکبار جهانی را به خاک بمالند در زمانی که جمهوری اسلامی نیاز به علم، توسعه و دانش  مختلف را در عرصه‌های مختلف داشت، عزیزان بسیجی تمام کرسی‌های علم‌ و‌ دانش را کسب کردند.

مرتضوی در مورد ناامیدی دشمن در دستیابی بسیجی به علم و دانش افزود: وقتی دشمن از این زاویه و تلاش خود نا‌امید شد، تهاجم فرهنگی خود را آغاز کرد و باز هم بسیجیان به واسطه تفکر بسیجی در مقابله با این تهاجم دشمن توانستند دسیسه پیچیده آنها را خنثی کنند.

وی در ادامه به تلاش مذبوحانه دشمن در زمینه تحریم‌های اقتصادی اشاره کرد و گفت: دشمن در حال حاضر نیز تلاش مذبوحانه خود را ادامه داده و در حال تکمیل پازل زشت خود است، تحریم‌های اقتصادی موضوع تازه‌ای نبوده بلکه دشمن پس از انقلاب و حتی قبل از آن این تحریم‌ها را آغاز کرد لذا افکار بسیجی قائل به از بین‌بردن همه موانع از سر راه انقلاب در زمینه تقابل با تهدیدات اقتصادی است.

انتهای پیام/75001/آ/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول