اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول انجمن هنرهای تجسمی سازمان بسیج هنرمندان خبر داد

فعالیت 5400 هنرمند بسیجی در رشته هنرهای تجسمی

خبرگزاری فارس: مسئول انجمن هنرهای تجسمی سازمان بسیج هنرمندان گفت: بیش از 5 هزار و 400 نفر هنرمند در رشته هنرهای تجسمی در بسیج هنرمندان فعالیت می‌کنند.

فعالیت 5400 هنرمند بسیجی در رشته هنرهای تجسمی

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر بهزاد بیگلری ظهر امروز در دومین جشنواره هنرهای تجسمی بسیج هنرمندان استان بوشهر که در دلوار برگزار شد گفت: اختتامیه جشنواره سراسری هنرهای تجسمی سازمان بسیج هنرمندان از تاریخ 27 تا 30 بهمن ماه 1391 در بندرعباس برگزار می‌شود.

بیگلری تصریح کرد: هنرمندان تا تاریخ 10 دی ماه سال جاری فرصت دارند آثار خود را به دبیرخانه تهران ارسال کنند.

دبیر انجمن هنرهای تجسمی سازمان بسیج هنرمندان استان بوشهر نیز اظهار داشت: دومین جشنواره هنرهای تجسمی بسیج هنرمندان استان بوشهر در پنج رشته شامل خوشنویسی، نگارگری(هنرهای سنتی)، نقاشی، پوستر (گرافیک) و کاریکاتور برگزار شد.

علی بحرینی افزود: بسیاری از شهرستان‌های استان آثار مختلفی به جشنواره ارسال کردند، اما این آثار در سطح پایینی قرار داشت.

وی ادامه داد: هر چند این هنرمندان دارای استعدادهای فراوان هنری بودند، اما چون به مؤسسات هنری دسترسی ندارند آثار آنها دارای کیفیت کمی بود.

بحرینی خطاب به سازمان بسیج هنرمندان استان بوشهر گفت: امیدوارم تمهیداتی برای استعدادیابی جوانان در شهرستان‌ها در نظر بگیرند تا کارگاه‌های آموزشی و عملی قبل از جشنواره برگزار کنیم.

این مسئول ضمن تقدیر از هیئت داوران یادآور شد: نگرش داوران در این جشنواره نگرش حضور و رقابت کشوری بود و آن چیزی که در انتخاب برگزیده‌ها مؤثر بود نگاه کشوری به آثار بود.

دبیر انجمن هنرهای تجسمی سازمان بسیج هنرمندان استان بوشهر اضافه کرد: شاید از لحاظ استانی اگر دوستان به آثار نگاه می‌کردند خیلی از آثار حائز اهمیت بود و به همین خاطر در بعضی از رشته‌ها نفر اول، دوم و یا نفر سوم انتخاب نشدند.

بحرینی اذعان داشت: در بخش نقاشی به علت تنوع گرایش‌ها ما علاوه بر سه جایزه افراد برگزیده به دوستانی که آثار آنها حائز اهمیت کیفی بود، هیئت داوران شش نفر را شایسته تقدیر دانست.

انتهای پیام/66001/ن/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول