اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بسیج و همراهی با انقلاب - 8

مسلمی: 43 درصد فریدونکناری‌ها عضو بسیج هستند

خبرگزاری فارس: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فریدونکنار از عضویت 43 درصدی مردم این شهرستان در بسیج خبر داد.

مسلمی: 43 درصد فریدونکناری‌ها عضو بسیج هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان فریدونکنار مسلم مسلمی پیش از ظهر امروز در هشتمین جلسه شورای اداری شهرستان فریدونکنار گفت: اردوهای راهیان نور حرکت فرهنگی بزرگ و خوبی تلقی می‌شود.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی دشمنان برای نسل جوان و نوجوان کشور اظهار داشت: برای مقابله با سناریوی اقتصادی طراحی شده دشمنان، باید با محوریت فرهنگ دفاع مقدس عمل کنیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فریدونکنار با اشاره به عضویت 43 درصدی مردم این شهرستان در بسیج، افزود: خانواده‌های فریدونکناری با وجود فضای مسموم رسانه‌ای غرب به حضور فرزندانشان در راهیان نور آری گفتند.

وی با بیان اینکه در بحث راهیان نور بسیج دانش‌آموزی فریدونکنار در استان مازندران برتر شد، تصریح کرد: تاکنون پنج کاروان دانش‌آموزی به مناطق عملیاتی کشور اعزام شدند که به 300 نفر می‌رسد.

مسلمی بیان کرد: برنامه‌های راهیان نور شهرستان فریدونکنار مورد تجلیل و تقدیر فرماندهان سپاه غرب و جنوب کشور قرار گرفته است.

وی با تاکید بر اینکه فریدونکنار پایلوت امر به معروف شده است، خاطرنشان کرد: باید با بهره‌گیری از منویات مقام معظم رهبری از بروز مشکلات و چالش‌ها جلوگیری کرد.

مسلمی با بیان اینکه آرمان‌های انقلاب اسلامی باید در فضای کشور حفظ شود، گفت: حضور گسترده در حوزه سازندگی و کمک به برقراری امنیت کشور از برجسته‌ترین عملکرد بسیج بوده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان فریدونکنار با اشاره به اینکه بسیج شاداب و زنده است، افزود: گردهمایی اعضای شورای امر به معروف و نهی از منکر ادارات در فریدونکنار برگزار می‌شود.

وی با تاکید بر لزوم معرفی و شناساندن ظرفیت‌های فریدونکنار توسط رسانه‌ها خاطرنشان کرد: 300 عنوان برنامه در سطح رده‌های مقاومت در هفته بسیج در شهرستان برگزار می‌شود.

انتها پیام/2296/آ/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول