اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی استان زنجان:

بسیج ذخیره استراتژیک نظام در روزهای سخت است

خبرگزاری فارس: دبیر جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی استان زنجان گفت: بسیج ذخیره استراتژیک نظام در روزهای سخت انقلاب محسوب می‌شود.

بسیج ذخیره استراتژیک نظام در روزهای سخت است

حسین عبادتی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: نیاز کشور به حرکتی فراگیر و گسترده موجب تشکیل بسیج از سوی امام خمینی (ره) شد.

وی با بیان اینکه در طول تاریخ انقلاب اسلامی بسیج به عنوان پایگاهی مردمی خوش درخشیده است، افزود: بسیج بدون وابستگی‌های حزبی و گروهی همواره در کنار انقلاب اسلامی حضور داشته است.

دبیر جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی استان زنجان تصریح کرد: هر جا که در طول 33 سال گذشته نیاز به حضور جدی، ویژه و ایثارگری بوده است بسیج پای کار بوده و مأموریت خود را به نحو مطلوبی انجام داده است.

وی با بیان اینکه بسیج در عرصه‌های مختلف نمره بالاتر از قبولی را گرفته است، خاطرنشان کرد:‌ اعمال خالصانه و شفاف و به دور از حزب و گروه بازی موجب ماندگاری اقدامات بسیج در جامعه شده است.

بسیج در خط مقدم اقتصاد مقاومتی قرار دارد

عبادتی بسیج را نیرویی فعال در عرصه‌های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی عنوان کرد و ادامه داد: بسیج در خط مقدم اقتصاد مقاومتی در حال حاضر به مأموریت‌های خود عمل می‌کند.

وی با بیان اینکه باید برای گسترش فرهنگ بسیج در کشور تلاش شود، افزود: ترویج این روحیه در جامعه موجب افزایش روحیه کار، تولید سرمایه و تشویق مردم به اقتصاد مقاومتی می‌شود.

دبیر جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی استان زنجان بر ضرورت توجه به ابعاد گسترده بسیج در جامعه تأکید کرد و گفت: باید از این ظرفیت در کشور بیشتر استفاده شود.

وی خدمت به جامعه را از وظایف ذاتی بسیج عنوان کرد و یادآور شد: این نیرو در عرصه‌های مختلف حافظ انقلاب بوده است.

عبادتی با بیان اینکه همه اعضای جامعه بسیجی هستند، ادامه داد: روحیه بسیجی ملت ایران موجب درخشش در عرصه‌های مختلف شده است.

وی عنوان کرد: بسیج با داشتن دغدغه انقلاب، نظام را در عرصه‌های مختلف یاری کرده است.

انتهای پیام/73003/م/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول