اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان زنجان:‌

تقویت بسیج موجب تقویت نظام در عرصه‌های مختلف می‌شود

خبرگزاری فارس: مسئول ناحیه بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان زنجان گفت: تقویت بسیج موجب تقویت نظام در عرصه‌های مختلف می‌شود.

تقویت بسیج موجب تقویت نظام در عرصه‌های مختلف می‌شود

عباس بابایی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: بسیج بیست میلیونی به فرمان امام خمینی (ره) پس از شکل‌گیری نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تشکیل شد.

وی با بیان اینکه بسیج نیرویی است که توانست نظام را در رسیدن به اهداف خود کمک کند، افزود: بقای نظام در عرصه‌های مختلف مدیون تشکیل بسیج است.

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان زنجان فرهنگ بسیج را عامل مهمی در برابر تهدیدات دشمنان برشمرد و افزود: از آغاز فعالیت نظام جمهوری اسلامی این نیرو به نحو مطلوبی در برابر تهدیدات دشمنان کارساز بوده است.

وی با بیان اینکه فرهنگ بسیج منبعث از فرهنگ عاشورا است، بیان کرد: با استفاده از این فرهنگ کشور توانسته است در عرصه‌های مختلف خوش درخشیده و قله‌های عزت و افتخار را طی کند.

بابایی بسیج را نیرویی فعال و تاثیرگذار در موفقیت‌های نظام جمهوری اسلامی برشمرد و تصریح کرد: بسیج در طی 33 سال فعالیت خود به تکلیف خود در برابر نظام عمل کرده است.

وی پیشرفت‌‌های علمی جامعه را مدیون روحیه بسیجی دانشمندان کشور دانست و یادآور شد: پیشرفت‌های خیره‌کننده نظام حاصل توجه و دمیده شدن روحیه بسیجی در جامعه است.

* ترویج فرهنگ بسیج در جامعه ضروری است

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان زنجان بر ضرورت ترویج فرهنگ بسیج در جامعه تاکید کرد و یادآور شد: هر جامعه‌ای که از این فرهنگ برخوردار باشد، فعالیت‌های آن توسعه می‌یابد.

وی با بیان اینکه فرهنگ بسیجی موجب پیروزی نظام در برابر دشمنان تا بن دندان مسلح در دوران دفاع مقدس شد، افزود: رزمندگان اسلام با تأسی از فرهنگ بسیج دشمن را در داخل کشور خود زمین‌گیر کردند.

بابایی دمیدن روحیه بسیجی را نیاز جامعه امروز دانست و گفت: تا زمانی که این روحیه در جامعه ساری و جاری باشد، انقلاب عرصه‌های ترقی را به خوبی می‌پیماید.

وی بسیج را شجره طیبه از دیدگاه امام خمینی (ره) عنوان کرد و افزود: هر جا که شجره طیبه حضور داشته است، اقدامات تاثیرگذار در بخش‌‌های مختلف دیده شده است.

انتهای پیام/73003/غ/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول