اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار تهران:

بسیج عنصری برخاسته از فرهنگ عاشوراست

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی اجتماعی استاندار تهران گفت: بسیج یکی از عناصر برخاسته از فرهنگ ناب عاشورایی است.

بسیج عنصری برخاسته از فرهنگ عاشوراست

صفرعلی براتلو امروز در گفت‏‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در شرق استان تهران به مناسبت فرارسیدن ماه محرم و نیز در پیش بودن هفته بسیج اظهار داشت: امروز دشمنان نظام و انقلاب به توسعه و پیشرفت همه‌‏جانبه ایران اسلامی اذعان دارند.

وی ادامه داد: ایران اسلامی به واسطه وجود نیروهایی ارزشی به نام بسیج و سپاه که همچنان شاهد شهادت اعضای این مجموعه مقدس در جریان‏های مختلف هستیم، از توانایی بی‌‏بدیلی برخوردار است.

براتلو اضافه کرد: بسیج یکی از عناصر برخاسته از فرهنگ ناب عاشورایی بوده که همواره مسیر خود را با نام و یاد سید و سالار شهیدان، حضرت امام حسین (ع) پیموده است.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار تهران افزود: چهره‌‏هایی شاخص مانند شهید حسین فهمیده از جرگه بسیج با الگوبرداری از حضرت علی‏اکبر (ع) جان ارزنده خود را تقدیم اسلام و انقلاب کردند.

وی ادامه داد: امروز نیز همچنان باب مکتب شهادت به روی بسیج و بسیجی باز است و اخیراً در مناطق جنوبی کشور شاهد از خودگذشتگی دو بسیجی برای خنثی‌‏سازی حرکت تروریستی دشمن و شهادت این عزیزان بودیم.

براتلو اضافه کرد: اقتدای این دو بسیجی به شهید فهمیده بود و اقتدای شهید فهمیده به حضرت علی‌‏اکبر (ع) نیز درس‏‌آموخته فرهنگ سرخ عاشورا در مدرسه کربلا بود.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار تهران افزود: امروز واقعه کربلای حسینی (ع) همچون قرون گذشته همچنان در روح و جان دل‏سوختگان اباعبدلله‏‌الحسین (ع) زنده و جاوید است و از روزهای آتی، مراسم و آیین‏های مرتبط با این ایام برپا می‏شود.

وی ادامه داد: دشمن برای یک سال همه توان خود را به کار می‏گیرد تا با تمهیدات جنگ نرم و تهاجم فرهنگی جوانان را از فرهنگ ناب اسلامی جدا کند.

براتلو اضافه کرد: حضور این قشر نوپای انقلاب در عرصه‏‌های سوگواری سید و سالار شهیدان و یاران باوفای آن حضرت، توطئه‏‌های طول سال دشمن را خنثی می‏کند.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار تهران افزود: نکته حائز اهمیت در این بین، ضرورت تبیین فرهنگ عاشورایی است که باید مد نظر متولیان امر قرار گیرد.

انتهای پیام/2568/غ/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول