اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه رفسنجان:

آقایان حامی مذاکره با امریکا عقلشان را به کار گیرند

خبرگزاری فارس: امام جمعه رفسنجان گفت: آقایانی که در گرو دوستی و رابطه با امریکا هستند، عقل خود را به کار بندند.

آقایان حامی مذاکره با امریکا عقلشان را به کار گیرند

به گزارش خبرگزاری فارس از رفسنجان، حجت‌الاسلام عباس رمضانی‌پور ظهر امروز در جمع نمازگزاران جمعه اظهار داشت: ایران اسلامی رهبر و ولی‌فقیه دارد و کسی حق ندارد نسبت به رابطه با امریکا اظهار نظر کند.

وی با بیان اینکه تنها توشه‌ای که در آخرت به درد ما می‌خورد تقوای الهی است، افزود: قیام امام حسین (ع) پر از مطالبی است که ما به ویژه جوانان باید آن را درک کنیم.

رمضانی‌پور تصریح کرد: صبر و استقامت و امر به معروف و نهی از منکر مهم‌ترین درس‌هایی است که امام حسین(ع) با فدا کردن جان خود و فرزندانش آن را برای جامعه اسلامی به ارمغان آورد.

وی بیان کرد: جامعه اسلامی باید از تفرقه به دور باشد و کسانی که در مورد رابطه ایران با امریکا اظهار نظر می‌کنند، بدانند ایران صاحب، رهبر و ولی ‌فقیه دارد و مردم ما آگاه هستند و می‌دانند هر کسی که دشمن از او طرفداری و تعریف می‌کند در حقیقت خائن به مملکت و جمهوری اسلامی است و آقایانی که در گرو دوستی و رابطه با امریکا هستند، عقل خود را به کار ببندند.

خطیب جمعه رفسنجان خاطرنشان کرد: ملت ما می‌دانند امریکا به نوکر بزرگ خود حسنی مبارک چه فایده‌ای رساند که بخواهد به دیگر ملت‌ها خدمت کند و از نوکری او جز فقر و ستم چیزی برای مردم مصر باقی نماند.

رمضانی‌پور بیان داشت: مسئولان ما با وحدت و پرهیز از تفرقه جامعه‌ای سالم و پرنشاط برای مردم به ارمغان آورند، زیرا ملت همیشه در صحنه است و خدمت را با خوبی پاسخ می‌دهد.

وی عنوان کرد: مجتمع مس سرچشمه از آن مردم رفسنجان است و حال که مسئولان اسامی پذیرفته شدگان را اعلام کردند باز هم بی‌عدالتی در کار آنها به چشم می‌خورد و می‌بینیم به ناحق از شهرهای دیگر نیرو گرفته‌اند و از شهر انار نیروهای انگشت‌شماری را به کار گرفته‌اند.

رمضانی‌پور اذعان کرد: با آغاز ماه محرم باید نسبت به دو واجب امر به معروف و نهی از منکر اهتمام بیشتری ورزیم و با تذکر لسانی و نصیحت جامعه را از منکرات پاک کنیم.

وی گفت: عزاداری و گریه برای امام حسین (ع) بسیار با ارزش است، اما مهم‌تر و با ارزش‌تر از آن به کار بستن نتیجه اخلاقی قیام امام حسین(ع) در زندگی است و جوانان ما باید از این قیام درس بگیرند.

انتهای پیام/80016/ی/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول